بررسی حوادث مربوط به نوت ۷، باعث به تعویق افتادن توسعه گلکسی اس ۸ شده است

بررسی حوادث مربوط به نوت ۷، باعث به تعویق افتادن توسعه گلکسی اس ۸ شده است

طبق گزارشی که دیروز در وبسایت وال استریت ژورنال منتشر شد، فرخوان ۲٫۵ میلیون گلکسی نوت ۷ از طرف سامسونگ یک اشتباه بزرگ برای این کمپانی بوده است. به گفته این وبسایت، سامسونگ دلایل کاملی مبنی بر اینکه انفجار های نوت ۷ مربوط به باتری های SDI سامسونگ بوده نداشته. با انفجار نوت ۷ های تعویض شده سامسونگ به این نتیجه رسید که علت اصلی انفجار ها باتری های SDI نیوده و تعویض در فراخوان اولیه نوت ۷ ها کاری بیهوده و اشتباه بوده است.

زمانی که سامسونگ به اشتباهش پی برد و متوجه شد علت اصلی آتش گرفتن نوت ۷ باتری آن ها نبوده به تحقیق و بررسی بیشتری پرداخت تا به مدار اصلی گوشی ها بد گمان شدند. احتمالی دیگری نیز وجود دارد که فضای کافی برای قرار گیری باتری وجود نداشته و این مورد باعث بروز حوادث شده. همه این بررسی ها و تلاش ها برای پی بردن به علت حوادث نوت ۷، هرچند که هنوز موفق نبوده و به نتیجه ای قطعی نرسیده، اما باعث شد تا توسعه گوشی گلکسی اس ۸ با تاخیر مواجه شود.

به گفته یکی از سخنگویان سامسونگ:

ما متوجه شدیم که علت آتش سوزی های نوت ۷ را در فراخوان اول به اشتباه شناسایی کردیم و حالا در تلاش هستیم تا علت اصلی آن را دریابیم. اولویت ما هنوز هم حفظ ایمنی مشتریان و جمع آوری کامل نوت ۷ ها از بازار می باشد.

طبق گزارشات گلکسی اس ۸ سامسونگ، ۲۶ فوریه(هشتم اسفند ماه) رونمایی خواهد شد. سامسونگ امید دارد تا با ارائه گلکسی اس ۸ با امکاناتی خوب، تکدر خاطر و ذهنیت بد کاربران را از بین ببرد. به گفته سامسونگ در پی حوادث نوت ۷ علاوه بر افت شدید سهام این کمپانی، ۵ میلیارد دلار هزینه فراخوان گلکسی نوت ۷ خواهد شد!

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar