بهترین گوشی های هوشمند جایگذین گلکسی نوت ۷ سامسونگ

بهترین گوشی های هوشمند جایگذین گلکسی نوت ۷ سامسونگ

اگر شما هم مثل ما گوشی گلکسی نوت ۷ را یک گوشی بی نظیر می دانستید، حتما به خاطر حوادث اخیر و توقف تولید و فروش آن ناراحت شده اید. جدای از مشکلات آتش گرفتن نوت ۷، این گوشی یک گوشی قدرتمند و تمام عیار بود، اما باید به کلی آن را فراموش کنیم و فقط یاد و خاطره اش را زنده نگه داریم!

اگر شما از جمله افرادی بودید که قصد خرید نوت ۷ را داشتید، قطعا باید به پرچمداران دیگری روی بیاورید. در این مطلب قصد داریم تا بهترین گوشی هایی که می توانند جایگذینی برای گلکسی نوت ۷ باشند را به شما معرفی کنیم. با دیجی شو همراه باشید.

آیفون ۷ پلاس اپل

۲۱۶۹c727a45643fa6e5341a9a47ddc02-650-80

اگر خیلی به سیستم عامل اندروید پایبند نیستید و عادت به سیستم عاملی جدید برایتان کار دشواری نیست، قطعا آیفون ۷ پلاس یکی از بهترین انتخاب ها به عنوان جایگذینی برای نوت ۷ می باشد.

آیفون ۷ پلاس فقط کمی از فبلت نوت ۷ سامسونگ بزرگتر است اما کناره هایی منحنی شکل دارد که در دست به خوبی می نشیند. جنس بدنه این گوشی از آلمینیوم می باشد و طراحی مینیمال و بی نظیر آن واقعا جذاب است مخصوصا نسخه مشکلی مات و مشکی براق آن که طرفداران زیادی هم دارد.

آیفون ۷ پلاس مجهز به یک دوربین دوگانه است که علاوه بر ثبت تصاویری بی نظیر، امکان زوم کردن تا دو برابر بدون افت کیفیت روی سوژه ها وجود دارد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به ضد آب بودن آن نیز اشاره کرد. البته اگر تصمیم به خرید این گوشی دارید باید با نبود جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون کنار بیایید! آیفون ۷ پلاس در نسخه ۳۲ گیگابایتی قیمتی معادل ۷۴۹ دلار دارد، البته قیمت این گوشی فعلا در بازار ایران به تعادل نرسیده است(آبان ۹۵).


پیکسل اکس ال گوگل

۴b144deb78098096a952939cb046a244-650-80

تجربه گوشی های اندرویدی برای کسانی که قبلا به این سیستم عامل عادت کرده اند، تجربه ای دوست داشتنی می باشد. پیکسل های گوگل با توجه به سیستم عامل اندروید ۷٫۱ شان بی شک یکی از بهترین جایگذین های گلکسی نوت ۷ است. پیکسل اکس ال گوگل مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ با ۴ گیگابایت رم می باشد. طراحی گوشی بسیار زیباست، پنل جلویی یکدست از شیشه و پنل پشتی دستگاه از آلمینیوم می باشد. پیکسل اکس ال از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی بهره می برد. به گفته گوگل دوربین این گوشی بهترین دوربین در بین گوشی های هوشمند حال حاضر می باشد.

صفحه نمایش پیکسل اکس ال توسط گوریلا گلس ۴ محافظت می شود. این گوشی در رنگ های نقره ای مشکی و آبی در دسترس هستند که البته نسحه آبی فقط در آمریکا و تحت اپراتور عرضه می شود. قیمت پیکسل اکس ال در نسخه ۳۲ گیگابایتی ۷۷۰ دلار می باشد.


گلکسی اس ۷ اج سامسونگ

e009f88c5b51ac16826d450d7808354a-650-80

شاید با فاجعه اخیر نوت ۷، کاربران زیادی اعتمادشان را نسبت به سامسونگ از دست داده باشند، اما خیلی از کسانی که با گوشی های سامسونگ کار کرده باشند، هنوز به کیفیت این برند محبوب اطمینان دارند. اگر شما یکی از طرفداران پروپا قرص سامسونگ هستید، گلکسی اس ۷ اج بهترین گزینه برای خرید شماست.

گلکسی اس ۷ اج تقریبا طراحی ای مشابه نوت ۷ دارد  و حتی اندازه گوشی با نوت ۷ برابر می باشد. گلکسی اس ۷ مانند نوت ۷، کناره های صفحه نمایشش منحنی شکل می باشد و امکاناتی ویژه را در این قسمت در اختیار کاربر قرار می دهد. پس از توقف فروش نوت ۷، سامسونگ برخی از ویژگی های نرم افزاری نوت ۷ را در گلکسی اس ۷ اج نیز آورده است. تقریبا شبیه ترین گوشی چه از لحاظ ظاهری چه نرم افزار و سخت افزاری به نوت ۷ همین گوشی گلکسی اس ۷ اج می باشد.

قیمت این گوشی در ایران(آبان ۹۵) در نسخه ۳۲ گیگابایتی حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می باشد.


الجی V20

۰d59740d77a24dd39b437fb3c250cf34-650-80

هرچند که گوشی الجی V20 هنوز در بازار موجود نیست، اما تنها چند روز دیگر در بازار قابل خریداری خواهد بود. پرچمدار جدید الجی با نام V20 یک گوشی تمام عیار، خوش ساخت و همه فن حریف است. پنل جلویی این گوشی از دو صفحه نمایش تشکیل می شود که صفحه نمایش کوچک بالایی گوشی، ساعت و برخی میانبر ها را در اختیار شما می گذارد. اگر دنبال یک گوشی اندرویدی قدرتمند هستید الجی V20 یک انتخاب مناسب برای شماست.

از ویژگی های خاص این گوشی می توان به اندروید ۷ نوقا بصورت پیش فرض، باتری قابل تعویض(با وجود بدنه ای آلمینیومی)، دو صفحه نمایش مجزا در پنل جلویی، زاویه دید وسیع دوربین اشاره کرد. قیمت این گوشی در نسخه ۳۲ گیگابایتی ۶۴۹ دلار می باشد.


نظر خود را بنویسید

avatar