در هفته گذشته، فروش عضو جدید خانوانده سونی از پلی استیشن ۴ هم بیشتر شد

در هفته گذشته، فروش عضو جدید خانوانده سونی از پلی استیشن ۴ هم بیشتر شد

عضو جدید خانواده پلی استیشن و سونی، یعنی پلی استیشن وی آر یک هفته ای است که عرضه شده و فروش بسیار خوبی را تا به حال تجربه کرده است. قطعا یکی از دلایلی که این دیوایس توانسته اینقدر قدرتمند ظاهر شود، وجود سخت افزار خوب در کنار قیمت گذاری بسیار عالی و عرضه زودتر نسبت به رقبا است. این فروش عالی به جایی رسید که در هفته گذشته فروش وی آر از پلی استیشن ۴ در کشور ژاپن بیشتر شد. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید!

همان طور که گفتیم، فروش پلی استیشن وی آر در کشور ژاپن از فروش پلی استیشن ۴ پیشی گرفت. شاید یکی از دلایلی هم که وی آر اینقدر توانسته در کشور ژاپن فروش کند، علاقه مردم به تکنولوژی های جدید و نو باشد. به گزارش منابع آماری معتبر در مورد فروش سخت افزارهای مختلف در کشور ژاپن، از تاریخ ۱۰ ماه اکتبر تا ۱۶ همین ماه، پلی‌استیشن VR بیش از ۲۰ هزار نسخه فروش داشته است و بسیار بهتر از فروش کنسول پلی‌استیشن ۴ بوده است. شما می توانید در لیست زیر، ۳ دستگاه پرفروش سونی را مشاهده نمایید:

  • PS VR: 51,644 units
  • PS4: 30,154
  • New 3DS XL: 15,905

این دیوایس یکی از معدود محصولاتی بوده که مردم کشور ژاپن برای خرید آن در صف های بسیار طولانی منتظر مانده اند. پیش بینی شده که خرده فروشان تا آخر سال جاری با کمبود موجودی مواجه شود. تا به اینجا شرکت سونی توانسته تا فروش بسیار خوبی را تجربه نماید. البته هنوز هم افرادی هستند که معمولا با ظهور تکنولوژی های جدید صبوری به خرج می دهند تا پس از بررسی بیشتر درباره خرید یا عدم خرید آن تصمیم بگیرند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar