سامسونگ از گوشی مقرون بصرفه گلکسی گرند پرایم پلاس رونمایی کرد

سامسونگ از گوشی مقرون بصرفه گلکسی گرند پرایم پلاس رونمایی کرد

سامسونگ موبایل رده پایین جدیدی را با نام گلکسی گرند پرایم پلاس یا همان گلکسی J2 پرایم معرفی کرد. هر دو نام یک گوشی هستند با شماره مدل SM-G532 که قبلا اسم مدل های پیشین آن را زیاد شنیده بودیم. گلکسی گرند پرایم پلاس(گلکسی J2 پرایم) ظاهری شبیه به گلکسی گرند پرایم سال ۲۰۱۴ دارد با این تفاوت که الگوی کاور پشتی دستگاه تغییر کرده، فلش LED به دوربین عقب اضافه شده و دوربین سلفی نیز به ۵ مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده است.

پردازنده MediaTek MT6737T در قلب این گوشی جای گرفته است. گلکسی گرند پرایم پلاس مجهز به یک صفحه نمایش ۵ اینچی ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل می باشد. دوربین اصلی دستگاه ۸ مگاپیکسل است و یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز درون گوشی جای گرفته. این گوشی در دو نسخه عرضه می شود، یکی رم ۱٫۵ گیگابایت و ۸ گیگابایت حافظه داخلی و نسخه دیگر مجهز به ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

اندروید مارشمالو ۶٫۰٫۱ بصورت پیش فرض روی گوشی نصب می باشد و هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ برای ارتقا سیستم عامل این گوشی به اندروید ۷ نوقا برنامه ای دارد یا خیر!

گوشی گلکسی گرند پرایم پلاس در سه رنگ مشگی، طلایی و صورتی با قیمت ۱۴۰ دلار فعلا فقط در کشور روسیه قابل دسترس می باشد، اما پیش بینی می شود به زودی در بازار جهانی شاهد فروش این گوشی با قیمت حدودی ۱۰۰ دلار باشیم.

samsung-galaxy-grand-prime-galaxy22-j2-prime samsung-galaxy-grand-prime-galaxy-j2-prime3

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar