فیل اسپنسر اعتقاد دارد پروژه اسکورپیو عالی پیش می رود !

فیل اسپنسر اعتقاد دارد پروژه اسکورپیو عالی پیش می رود !

فیل اسپنسر که رئیس اکس باکس در مایکروسافت است اعلام کرد که از روندی که پروژه اسکورپیو طی کرده بسیار راضی است. وی اضافه کرد که در این هفته جلسه ای برگزار کرده که طی آن از عرضه به موقع اسکورپیو مطمئن شده. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید!

وی در صفحه شخصی توئیتر خود به کسی که از وی درباره احتمال عرضه زود هنگام اکس باکس اسکورپیو سوال کرد، پاسخ داد:

من هم اکنون در جلسه ای با تیم پروژه اسکورپیو هستم. روندی که پروژه طی کرده بسیار خوب است و ما به تاریخ انتشار کنسول بسیار خوشبین هستیم!

وی قبلا هم از روند طی شده بسیار راضی بوده و اعلام کرده بود که تیم اسکورپیو از لحاظ سخت افزاری بسیار خوب کار کرده و جلوتر از برنامه پیش می رود:

هنوز زمان زیادی تا عرضه کنسول باقی مانده است اما بسیار به آن خوشبین هستیم. بچه های تیم از جزییات کنسولی که می خواهیم بسازیم کاملا آگاهی دارند که بسیار خوب است. در کنفرانس e3 هم نمایش بسیار خوبی داشتیم. ما در واقع در حال ساخت یک کامپیوتر شخصی هستیم که آن را کنسول می نامیم. این جعبه ای که در حال طراحی و ساخت آن هستیم قابلیت پخش تصویر با کیفیت ۴K است

 بارها شنیده اید که از اسکورپیو به عنوان یک هیولا نام برده شده. همین امر هم باعث می شود که مایکروسافت بتواند قیمت بالاتری روی آن بگذارد. حداقل چیزی که می توان پیش بینی کرد این است که قیمت اسکورپیو قطعا از کنسول وان اس بیشتر خواهد بود. این در حالی است که کنسول پرو که متعلق به سونی است، ۴۰۰ دلار قیمت داشته و زودتر از اسکورپیو عرضه خواهد شد. اما پرو از لحاظ سخت افزاری از اکس باکس اسکورپیو ضعیف تر بوده و درایو ۴K هم ندارد. باید دید که قیمت اسکورپیو چقدر خواهد بود. شاید بتوان قیمت آن را با سخت افزار قدرتمندی که دارد توجیه کرد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar