چند نکته برای بهتر شدن در بخش چند نفره بازی Battlefield 1 !

چند نکته برای بهتر شدن در بخش چند نفره بازی Battlefield 1 !

بازی battlefield 1 چند روزی است که منتشر شده و در همین زمان کم توانسته محبوبیت فوق العاده ای بدست آورد. خصوصا بخش چند نفره این بازی که به شدت پرطرفدار است. اما بخش چند نفره تفاوت های بسیاری با قسمت داستانی دارد. مهارت های شما در بخش چند نفره محک جدی خواهد خورد. بنابراین برای کسانی که این بازی و بخش چند نفره اش را تا به حال تجربه نکرده اند، نکاتی را آورده ایم که بتوانید بهتر بازی کنید! در ادامه با ما همراه باشید!

نکته اول) به کلاس ها توجه کنید: بازی BF1 شامل ۴ کلاس مختلف است که شما می توانید هر کدام از آن ها را انتخاب کنید. کلاس Assault – کلاس Medic – کلاس Support – کلاس Scout. هر کدام از این کلاس ها سلاح های منحصر بفرد خود را دارند. ابتدا سعی کنید همه آنها را امتحان کرده تا ببینید از کدام بیشتر خوشتان می آید. سپس در همان کلاس به بازی کردن ادامه دهید.

نکته دوم) سعی کنید تا از اسلحه منوری که در کلاس scout وجود دارید استفاده کنید. همچنین همیشه آن را به صورت صعودی پرتاب نمایید. کاری که این اسلحه انجام می دهد این است که تمام دشمنانی که در شعاع منور قرار دارند را در نقشه به هم تیمی هایتان نشان می دهد تا آنها بهتر بتوانند باهم درگیر شوند.

نکته سوم) شما به عنوان یک Medic می توانید بسته های کمک های اولیه را برای دوستانتان رها کنید. زمانی که روی این بسته ها می روید، سلامتی شما به حالت کامل باز میگردد. یکی از نکاتی که بسیاری از آن رعایت کرده و سود می برند، این است که بسته های کمک های اولیه را در گوشه ای که مشخص نباشد رها می کنند و از پشت سنگر شروع به تیراندازی به سمت دشمن می کنند. شما با این کار دشمن را زخمی کرده اما زمانی که خودتان تیر می خورید، روی بسته رها شده رفته و سلامتی کامل خود را باز می یابید.

نکته چهارم) سیستمی که شما می توانید با آن اسلحه های مختلف را آزار کنید، با نسخه های قبل تفاوت دارد. در این نسخه شما با دریافت Warbonds می توانید اسلحه و تجهیزات جدید آزاد نمایید. بهتر است از آنها به طور درست استفاده نمایید.  همان طور که گفتیم، پیشنهاد می شود که اول کلاس مورد علاقه خود را پیدا کنید، سپس Warbondsهای خود را صرف آن کلاس کنید.

نکته پنجم) اگر یک سرباز را روی اسب دیدید که به سرعت حرکت می کند، سوار را نشانه بگیرید نه اسب را. در این نسخه از BF اسب ها نقش مهمی دارند. اما سلامتی اسب ها از سلامتی سربازان بسیار بیشتر است. بنابراین شانس بیشتری برای از بین بردن سرباز خواهید داشت تا از بین بردن اسب!

اما شاید نکته ای که بسیار اهمیت دارد این است که همیشه سعی کنید تا دستورات فرمانده را اجرا کنید. با این کار هم به تیم خود کمک می کنید هم امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar