شیائومی گوشی Mi MIX را با صفحه نمایشی ۶٫۴ اینچی بدون حاشیه معرفی کرد

شیائومی گوشی Mi MIX را با صفحه نمایشی ۶٫۴ اینچی بدون حاشیه معرفی کرد

بعد از رونمایی شیائومی از گوشی هوشمند Mi Note 2، این کمپانی حالا شگفتی دیگری را برای طرفدارانش رونمایی کرد. گوشی جدید شیائومی یک فبلت ۶٫۴ اینچی است که Mi MIX نام دارد. پرچمدار جدید شیائومی حاصل همکاری این کمپانی چینی با طراح فرانسوی به نام فلیپ استارک می باشد که طراحی و ساخت آن دو سال به طول انجامیده است. این گوشی بدون حاشیه ماه آینده برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت.

کمپانی چینی شیائومی چند سالی است که با ارائه گوشی های هوشمندی کم نظیر، سهم بازار برندهای مطرحی مانند سامسونگ و اپل را در چین کم کرده است. حالا شیائومی با رونمایی از گوشی جدیدش قصد دارد ثابت کند آنها فقط یک کمپانی دنباله رو نیستند و چیزی از پرچمداران مطرح اپل و سامسونگ کم ندارند.

mi-splash-final

گوشی هوشمند Mi MIX مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ با سرعت کلاک ۲٫۳۵ گیگاهرتز می باشد و از رم ۴ گیگابایتی با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت بهره می برد. البته یک مدل پیش رفته تر به نام Mi MIX Pro هم وجود دارد که ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه برای آن تعبیه شده است.

در پشت دستگاه یک باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار گرفته که از فناوری شارژ سریع ۳٫۰ نیز پشتیبانی می کند. پرچمدار جدید شیائومی مانند Mi Note 2 مجهز به NFC، یو اس بی تایپ سی، نیز می باشد. هر دو مدل معرفی شده دارای اندازه ۱۵۸٫۸ در ۸۱٫۹ در ۷٫۹ میلی متر با وزن ۲۰۹ گرم می باشند. صفحه نمایش لب به لب گوشی زیبایی خاصی را به ارمغان آورده است، دقیقا جیزی که خیلی ها منتظرش بودند. ۹۱٫۳ درصد پنل جلویی دستگاه متشکل از صفحه نمایش می باشد.

the-xiaomi-mi-mix-goes-official2

به گفته شیائومی، بدنه و حتی دکمه های گوشی از سرامیک ساخته شده و به جای اسپیکر های سنتی از فناوری جدیدی در این گوشی استفاده شده است. اندازه دستگاه نسبت به دیگر فبلت های موجود در بازار کمی بزرگ تر به نظر می رسد و از نظر ابعاد، نسبت صفحه نمایش ۶ به ۹ می باشد.

شیائومی برای پرچمدار جدیدش دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با تکنولوژی جدیدی از فوکوس خودکار تعبیه کرده است. در زیر دوربین نیز یک دکمه دایره شکل برای حسگر اثر انگشت وجود دارد. به دلیل نحوه ساخت و بدون حاشیه بودن دستگاه، یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است که حتما در برخورد اول محل قرارگیری اش نظرتان را جلب می کند.

the-xiaomi-mi-mix-goes-official

the-xiaomi-mi-mix-goes-official1

قیمت گوشی Mi MIX با حافظه ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایتی معادل ۵۱۷ دلار است و نسخه Pro آن که مجهز به رم ۶ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه می باشد، ۵۹۰ دلار قیمت گذاری شده است. البته در نسخه Pro دستگاه، دور حسگر اثر انگشت کار شده با طلا می باشد. این گوشی از ۱۴ آبان ماه در بازار چین همراه با یک قاب چرمی برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar