اولین کامپیوتر All-in-One مایکروسافت با نام سرفیس استودیو رونمایی شد

اولین کامپیوتر All-in-One مایکروسافت با نام سرفیس استودیو رونمایی شد

ساعاتی پیش، مایکروسافت با رونمایی از کامپیوتر جدیدش با نام سرفیس استودیو ، خانواده سرفیس را گسترش داد و کامپیوتر All-in-One هم به آنها اضافه کرد. این رونمایی در مراسمی واقع در شهر نیویورک صورت گرفت و در تعطیلات پیش رو با قیمت های ۲۹۹۹، ۳۴۹۹ و ۴۱۹۹ بسته به سخت افزارشان عرضه خواهد شد.

پانوس پانای رهبر تیم دیوایس های مایکروسافت گفت: ما اعتقاد داریم سرفیس، طریقه تولید شما، طریقه ساخت شما و طریقه یادگیری تان را به کلی تغییر می دهد. محصولی که میخواهم به شما معرفی کنم تمامی چیزهایی که گفتم را در بر می گیرد و یک قدم جلوتر هم برداشته است. این محصول شاید ظاهری تکراری داشته باشد، اما احساستان در کار با آن متفاوت خواهد بود.

ssp_437-0

بعد سخنرانی پانوس پانای، او از سرفیس استودیو رونمایی کرد. این دستگاه مجهز به باریک ترین مانیتور LCD است که تا کنون ساخته شده است. ضخامت این دستگاه فقط ۱۲٫۵ میلیمتر می باشد. صفحه نمایش لمسی سرفیس استودیو ۲۸ اینچ می باشد و جنس بدنه آن از آلمینیوم است. به گفته پانوس پانای، سرفیس استودیو ۱۳٫۵ میلیون پیکسل را شامل می شود که ۶۳ درصد از تلویزیون های ۴K بیشتر می باشد.

این دستگاه از خروجی رنگ گسترش یافته پشتیبانی می کند، که یک قابلیت مهم برای عکاسان و طراحان به حساب می آید. صفحه نمایش سرفیس استودیو ابعاد ۳:۲ با ۱۹۲ پیکسل در هر اینچ را داراست. نسل ششم پردازنده اینتل در قلب دستگاه جای گرفته است و گرافیک قدرتمند Nvidia GTX 980M برای آن تعبیه شده است.

ssp_423-0

سرفیس استودیو از لوازم جانبی زیادی مانند مداد سرفیس پشتیبانی می کند. مایکروسافت همچنین درگاه های زیادی مانند درگاه صوتی، SDcard، پورت مینی دیسپلی، اترنت و ۴ عدد درگاه USB 3.0 برای این دستگاه تعبیه کرده است. مشخصات سخت افزاری این کامپیوتر همه کاره به شرح زیر می باشد.

  • صفحه نمایش : ۲۸-inch ۴۵۰۰ x 3000 PixelSense LCD (192 PPI), 3:2 aspect ratio, Adobe sRGB and DCI-P color settings, 10-point multitouch
  • پردازنده : sixth-generation Intel Core i5 or Core i7
  • حافظه : ۱TB or 2TB hybrid drive
  • رم : ۸GB, 16GB, or 32GB of RAM
  • گرافیک : GeForce GTX 965M 2GB (in Core i5 Studio) or GTX 980M 4GB (in Core i7 Studio)
  • پورت ها : ۴ USB 3.0 (one high power), 3.5mm headphone jack, SD card slot, Ethernet, Mini DisplayPort
  • وایرلس : ۸۰۲٫۱۱ac Wi-Fi, Bluetooth 4.0
  • دوربین : ۵MP front camera with Windows Hello support, 1080p video rear camera
  • صدا : Stereo 2.1 Dolby audio

منبع: Verge


 

نظر خود را بنویسید

avatar