در کنفرانس مایکروسافت، خبری از اسکورپیو نخواهد بود

در کنفرانس مایکروسافت، خبری از اسکورپیو نخواهد بود

فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس باکس در مایکروسافت، اعلام کرد که در کنفرانسی که امروز برای ویندوز ۱۰ برگزار می شود، هیچ انتظاری از معرفی پروژه اسکورپیو یا انتشار اطلاعات جدید از آن را نداشته باشید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

اسپنسر که در صفحه شخصی توئیتر خود فعال است، در پاسخ به یکی از کاربران گفت:

در این رویداد هیچ انتظاری از معرفی اسکورپیو نداشته باشید!

همچنین در صفحه ویندوز ۱۰ آمده است که: آن چیزی که می خواهید انجام دهید را تصور کنید و ببینید که چه چیزی در انتظار ویندوز ۱۰ است؟!

این رویداد بزرگ همین امروز و راس ساعت ۱۷:۳۰ برگزار خواهد شد که طبق گزارشاتی که Cnet منتشر کرده، باید انتظار معرفی سخت افزار و محصولات جدیدی را از مایکروسافت داشته باشیم. یکی از محصولاتی که شاید بسیاری منتظر معرفی آن هستند، surface all in one است. در بروزرسانی که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد، تمام کنسول های اکس باکس به کنسول هایی ویندوز دهی تبدیل شدند. در حال حاضر ۴۰۰ میلیون دستگاه در جهان از ویندوز ۱۰ استفاده می کنند که شامل کامپیوترهای شخصی، کنسول های اکس باکس و گوشی های ویندوزی هستند. فیل اسپنسر همان طور که قبلا هم اعلام کرده بود بسیار از روند پروژه اسکورپیو راضی است:

هنوز زمان زیادی تا عرضه کنسول باقی مانده است اما بسیار به آن خوشبین هستیم. بچه های تیم از جزییات کنسولی که می خواهیم بسازیم کاملا آگاهی دارند که بسیار خوب است. در کنفرانس e3 هم نمایش بسیار خوبی داشتیم. ما در واقع در حال ساخت یک کامپیوتر شخصی هستیم که آن را کنسول می نامیم. این جعبه ای که در حال طراحی و ساخت آن هستیم قابلیت پخش تصویر با کیفیت ۴K است.


 

نظر خود را بنویسید

avatar