سیستم samsung pay به زودی از خریدهای آنلاین هم پشتیبانی خواهد کرد

سیستم samsung pay به زودی از خریدهای آنلاین هم پشتیبانی خواهد کرد

سیستم های پرداختی شرکت های بزرگ در حال کسترش بوده. سیستم پرداخت سامسونگ که samsung pay نام دارد در اوایل سال ۲۰۱۷ از خریدهای آنلاین هم پشتیبانی خواهد کرد و دارندگان گوشی های سامسونگ می توانند در سراسر دنیا از این قابلیت استفاده نمایند. برای اطلاعات بیشتر همراه ما باشید!

کمپانی سامسونگ اعلام کرد که طی قراردادی که با شرکت mastercard بسته است، می تواند از masterpass استفاده نماید. masterpass قابلیتی است که بسیاری از مغازه ها در ۳۳ کشور جهان، هم اکنون در حال استفاده از آن هستند. ساکنین امریکا علاوه بر اینکه می توانند از این قابلیت برای خرید آنلاین استفاده نمایند، می توانند با خریدهای درون اپی خود را هم توسط چنین قابلیتی به انجام رسانند.

خریدهای آنلاین قبلا هم توسط samsung pay قابل دسترس و انجام بوده اما فقط در کشور کره. سهم سامسونگ از تراکنش های آنلاین، ۲۵ درصد از ۲ تریلیون تراکنش انجام شده بود. همان طور که گفتیم سانسونگ قصد دارد تا این قابلیت را تا به کشورهای دیگر هم گسترش دهد. این اتفاق در اوایل سال ۲۰۱۷ انجام خواهد شد.

قابلیت خریدهای درون اپی و تخفیفات، زودتر از سیستم پرداخت آنلاین در دسترس قرار خواهد گرفت. شما می توانید در کشورهایی که از چنین سیستمی پشتیبانی می کنند، با استفاده از این قابلیت، تخفیف هم بگیرید. اجرای این سیاست باعث می شود تا samsung pay به سیستمی جذاب برای پرداخت پول تبدیل شود که در بازاری که اپل و گوگل در آن فعال هستند تبدیل به رقیبی جدی شود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar