شیائومی Mi Note 2: صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی منحنی،اسنپ دراگون ۸۲۱ و ۶گیگابایت رم

شیائومی Mi Note 2: صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی منحنی،اسنپ دراگون ۸۲۱ و ۶گیگابایت رم

پس از مدت ها حرف و حدیث، شیائومی در مراسمی رسمی در پکن از گوشی Mi Note 2 رونمایی کرد. همانطور که انتظار داشتیم جانشین موفق گوشی Mi Note صفحه نمایشی شبیه به گلکسی نوت ۷ دارد و از سخت افزار خوبی بهره مند است.

 شیائومی نوت ۲ دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی از نوع دوگانه منحنی با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ که دارای کیفیت مطلوبی می باشد. قاب پشت آن شیشه ای و منحنی می باشد. گوشی جدید شیائومی ترکیبی از هنر و تکنولوژی می باشد و قاب دور آن آلومینیومی می باشد.

مانند بسیاری از پرچمداران شرکت های دیگر، Mi Note 2 مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ می باشد(۲٫۳۵ گیگاهرتز). رم آن ۴ و ۶ گیگ می باشد و همچنین حافظه داخلی آن در ۲ نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به بازار خواهد آمد.

mi-note-2-price

باتری این گوشی ۴۰۷۰ میلی آمپر ساعتی بوده و از نسخه شارژ سریع ۳ پشتیبانی می کند. دوربین گوشی نیز ۲۳ مگاپیکسل می باشد و از حسگر IMX318 شرکت سونی در آن استفاده شده و مانند گوگل پیکسل مجهز به تکنولوژی EIS می باشد. دوربین جلوی این گوشی نیز ۸ مگاپیکسلی بوده و از سنسور IMX268 سونی  بهره می برد.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به NFC، حسگر اثر انگشت اولترا سونیک، درگاه USB-C و GPS با قدرت مکان یابی بالا اشاره کرد. طرفداران موسیقی باید خوشحال باشند که پردازنده این گوشی از آهنگ هایی با کیفیت ۱۹۲ کیلوهرتز و ۲۴ بیتی پشتیبانی می کند. نرم افزار این گوشی مانند سری MI 5s اندروید نسخه ۶ مارشمالو می باشد. ابعاد این گوشی ۱۵۶٫۲ mm x 77.3 mm 7.6 mm می باشد و وزن آن ۱۶۶ گرم است.

این دستگاه در دو رنگ مشکی و نقره ای روانه بازار خواهد شد. نسخه ای که در آن از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده قیمتی حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان دارد، نسخه ۶ گیگابایتی با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت نیز حدود یک میلیون و هشتصد هزار تومان قیمت دارد. نسخه جهانی این گوشی که از شبکه های مختلف مخابراتی و اینترنت ۴G پشتیبانی می کند قیمتی حدود یک میلیون و نهصد هزار تومان دارد و از اواسط آبان ماه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar