مایکروسافت از surface book جدید با عمر باتری ۱۶ ساعته رونمایی کرد!

مایکروسافت از surface book جدید با عمر باتری ۱۶ ساعته رونمایی کرد!

در رویداد امروز مایکروسافت که در ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران برگزار شده، این شرکت محصولات جدیدی را معرفی کرد که یکی از آنها surface book جدید و بهینه شده بود. برای اطلاعات بیشتر لطفا در ادامه مطلب همراه ما باشید!

همان طور که گفتیم، مایکروسافت امروز از یک surface book جدید رونمایی کرد. عمر باتری این محصول ۳۰% از سری قبل بیشتر است که می تواند تا ۱۶ ساعت با آن کار کرد. مایکروسافت اعلام کرد که این سری از surface book قوی ترین میان surface bookهایی است که تا به حال ساخته است. این نوت بوک از یک پردازنده corei7 شرکت اینتل بهره می گیرد. همچنین از یک سیستم خنک کننده جدید با یک فن اضافه استفاده می کند تا به عملکرد سیستم کمک کنند. کارت گرافیک این محصول NVIDIA GeForce GTX 965M GPU 1.9 teraflops  است و همان طور که گفتیم، عمر باتری ۱۶ ساعته را برای شما به ارمغان می آورد.

surface book

تمام این سخت افزار در همان بنده سری قبلی گنجانده شده. همچنین وزن این لپ تاپ به دلیل باتری بزرگتر و بهتر، ۱٫۶۵ کیلوگرم است که سنگین تر از سری قبلی می باشد. این محصول در تاریخ ۲۵ آبان ماه با مشخصات زیر عرضه خواهد شد:

surface book

سه مدل برای این محصول موجود خواهد بود. مدل ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی با قیمت های ۲٫۳۹۹$، ۲٫۷۹۹$ و ۳٫۲۹۹$ عرضه خواهد شد. با اینکه این محصول در تاریخ ۲۵ آبان ماه عرضه خواهد شد، اما از همین امروز می توانید از وبسایت مایکروسافت آن را پیش خرید نمایید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar