شایعه: سامسونگ گلکسی S8 مجهز به حسگر اثر انگشت نوری خواهد بود

شایعه: سامسونگ گلکسی S8 مجهز به حسگر اثر انگشت نوری خواهد بود

اخیرا اطلاعات تازه ای درباره پرجمدار آینده سامسونگ یعنی گلکسی S8 منتشر شده است. آخرین اطلاعات نشان می دهد که این گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت نوری بوده و این می تواند اولین گوشی باشد که از این تکنولوژی استفاده می کند.

جزئیات منتشر شده درباره گلکسی S8 هیجان انگیز می باشد و تصور آن دور از ذهن است. سامسونگ که هنوز درگیر مشکل سوختن گلکسی نوت ۷ می باشد و مهندسان آن در حال تحقیق درباه علت این مشکل هستند میخواهند یک حرکت هوشمندانه رو به جلو داشته باشند. در واقع ما در روزهای اخیر شنیده ایم که گلکسی S8 به طور موقت جبران کننده اشتباه نوت۷ خواهد بود.

گزارشات قبلی S8 نشان داده که این گوشی مانند گوشی اخیر شیائومی Mi MIX می باشد. پیش بینی شده که حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش باشد و از دکمه فیریکی هوم برای آن استفاده نشود.

از یک منبع قوی خبر رسیده که سامسونگ در تلاش است که این امر محقق شود و حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش قرار بگیرد. قابل ذکر است که حسگر اثر انگشت نوری دقت و عملکرد بهتری نسبت به حسگرهای اولتراسونیک دارد.

البته سامسونگ می تواند به سادگی مانند بسیاری از تلفن های هوشمند حسگر اثر انگشت را در پشت دستگاه قرار دهد. اما از آنجا که مشتریان علاقه دارند که حسگر در جلوی صفحه نمایش باشد این کار می تواند راهی برای جذب مشتری باشد.

با توجه به اینکه شور و شوق زیادی در آسیا برای گوشی Mi MIX وجود دارد، پرچمدار آینده سامسونگ می تواند نیاز بازار را برطرف کند. این شرکت همیشه تلاش می کند که با ویژگی های جدید محصولاتش نیاز مشتری را بر طرف کرده و اعتماد مشتریان را جذب کند.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar