شرکت کپکام انتظار دارد تا Resident Evil 7، چهار میلیون فروش کند !

شرکت کپکام انتظار دارد تا Resident Evil 7، چهار میلیون فروش کند !

شرکت کپکام که سازنده سری بازی های resident evil 7 است، انتظار دارد که این بازی بتواند از مرز ۴ میلیون فروش عبور کرده تا جهت جدیدی به این سری از بازی ها دهد. برای اطلاعات بیشتر همراه ما باشید!

بازی resident evil 7 قرار است در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی به بازار عرضه شود و تا کنون چند نسخه دمو هم از آن منتشر شده که تجربه آن ها واقعا لذت بخش و ترسناک بود. فضا سازی، صداگذاری و داستان بازی طوری کار شده است که گیمر را واقعا در جای خود میخکوب می کند. در گزارش مالی که این شرکت به تازگی منتشر کرده، RE7 در صدر فروش این جدول قرار داشته. انتظار کپکام از فروش ۴ میلیونی این بازی آنقدرها هم دور از انتظار نیست چرا که دموی این بازی بیش از ۴ میلیون بار دانلود شده.

 dead rising که یکی دیگر از بازی های این شرکت است، در رده دوم قرار دارد که کپکام از این بازی انتظار فروشی ۲ میلیونی دارد. دلیل اینکه این بازی به اندازه RE7 نخواهد فروخت، منتشر نشدن آن بر روی کنسول پلی استیشن ۴ و محبوبیت کمتر آن نسبت به RE7 است. بسیاری از گیمرها از نسخه ۶ بازی RE نا امید شده بودند اما دموهایی که از نسخه هفتم این بازی منتشر شد، نشان دهنده این موضوع است که RE7 می تواند موفقیت چشمگیری برای این شرکت باشد.

همان طور که می دانید، نسخه VR این بازی به مدت یک سال در انحصار پلی استیشن وی آر خواهد بود و پس از آن شرکت های دیگر هم می توانند از نسخه وی آر این بازی بهره ببرند. این بازی در تاریخ ۵ بهمن بر روی پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar