هک صفحه توئیتر بازی No Man’s Sky! توئیتی که نباید منتشر می شد!

هک صفحه توئیتر بازی No Man’s Sky! توئیتی که نباید منتشر می شد!

جدیدا یک توئیت بسیار مشکوک در صفحه شخصی توئیتر no man’s sky منتشر شد که تعجب بسیاری از گیمرها را برانگیخت. منتشر شدن این توئیت احتمالا بخاطر هک شدن صفحه توئیتر این بازی بوده. در ادامه مطلب همراه ما باشید!

بازی no man’s sky در زمان انتشار تمام طرفداران این عنوان را نا امید کرد. همان طور که گفتیم، چندی پیش توئیتی بسیار مشکوک توسط کمپانی سازنده این بازی منتشر شد که می گفت بازی no man’s sky از همان اول هم یک اشتباه بود. اما مسلما این عنوان مستقیما توسط استودیو منتشر نشده بلکه احتمالا هکری توانسته صفحه توئیتر hello games را هک کند. این استودیو هم بلافاصله توئیت را حذف کرد اما کاربران عکسی از این توئیت گرفتند و آن را منتشر کردند. hello games هم سریعا پس از این اتفاق صفحه خود را شخصی کرد.

no mans sky

این استودیو هنوز هیچ خبری در این رابطه منتشر نکرده. احتمال دیگری هم که جز هک توئیتر این استودیو وجود دارد این است که یکی از کاربران ناراضی از hello games این کار را انجام داده باشد. نسخه کامپیوتر این بازی با مشکلات بسیاری عرضه شد و تیم سازنده با عرضه چند آپدیت سعی در بهینه کردن بازی داشت. این بازی آنقدر روی کامپیوتر مشکل داشت که بسیاری از خریداران این بازی نسخه های استیم را پس دادند. به حدی که فروش این بازی از ۱ میلیون نسخه به ۸۰۰ هزار نسخه رسید!

 

نظر خود را بنویسید

avatar