کنسول پلی استیشن ۴ پرو، به خرده فروشی ها راه یافت !

کنسول پلی استیشن ۴ پرو، به خرده فروشی ها راه یافت !

جدیدترین کنسول شرکت سونی پس از اینکه ماه گذشته معرفی شد، چند روز دیگر به بازار عرضه خواهد شد. پلی استیشن ۴ پرو کنسولی میان نسلی است که کمی از پلی استیشن ۴ قوی تر است و قیمتی معادل با ۴۰۰ دلار خواهد داشت. تاریخ عرضه رسمی این محصول ۱۰ نوامبر مصادف با ۲۰ آبان ماه می باشد.

معمولا محصولات پیش از عرضه رسمی به خرده فروشی ها راه پیدا می کنند تا در روز عرضه مشکلی به وجود نیاید. با اینکه این کنسول در بسیاری از خرده فروشی ها موجود است، اما به نظر نمی رسد که آن ها اجازه فروش زودتر از وعد این محصول را داشته باشند. بنابراین هر چقدر هم که مشتاق این کنسول باشید، مجبور هستید تا تاریخ ۲۰ آبان ماه صبر کنید تا این کنسول به صورت رسمی عرضه شود. یکی از خرده فروشی ها عکس هایی از این کنسول را که در فروشگاه خود گرفته، در فضای مجازی قرار داده است که در ادامه با هم مشاهده خواهیم کرد:

 

ps4 pro

ps4 pro

ps4 pro

شرکت مایکروسافت هم در تعطیلات ۲۰۱۷ کنسول اسکورپیو را عرضه خواهد کرد. از آن به عنوان یک هیولا نام برده می شود و رقیبی جدی برای سونی و پلی استیشن خواهد بود. با توجه به مشخصات سخت افزاری هر دو کنسول می توان دریافت که اسکورپیو از پلی استیشن ۴ پرو قوی تر است. اما اینکه قیمت اسکورپیو چه تاثیری روی فروش آن داشته باشد، هنوز مشخص نیست!


 

نظر خود را بنویسید

avatar