توقع انتشار بازی Red dead redemption 2 روی کنسول سوئیچ را نداشته باشید!

توقع انتشار بازی Red dead redemption 2 روی کنسول سوئیچ را نداشته باشید!

بالاخره پس از مدت ها انتظار، راکستار تصمیم به معرفی یک عنواند جدید بر روی کنسول های نسل هشتمی گرفت. چه عنوانی بهتر از red dead redemption 2 که پس از مدت ها شایعه و گمانه زنی بالاخره معرفی شد تا پائیز سال آینده برای کنسول های پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان عرضه شود. همان طور که می دانید، دو کنسول نام برده شده تنها پلتفرم هایی هستند که بازی بر روی آن ها منتشر خواهد شد و فعلا خبری از PC نیست. اما بسیاری احتمال دادند که شاید این بازی بر روی کنسول سوئیچ نینتندو هم منتشر شود اما مایک پچر این احتمال را رد می کند. در ادامه مطلب همراه ما باشید!

مایکل پچر قبلا احتمال داده بود که این بازی بالاخره برای کامپیوترهای شخصی هم منتشر شود. چرا که بازی GTA V که از همین استراتژی استفاده می کرد، بالاخرده برای کامپیوترهای شخصی هم منتشر شد. اما وی چنین نظری درباره انتشار این بازی روی سوئیچ ندارد و احتمال آن را بسیار اندک می داند:

می توانم به شما اطمینان دهم که احتمال عرضه این بازی بر روی کنسول سوئیچ بسیار ضعیف است!

وی اضافه کرد:

تنها عنوانی از سوی شرکت راکستار که بر روی کنسولی از شرکت نینتندو منتشر شد، بازی GTA در سال ۲۰۰۹ بود که روی DS عرضه شد. به غیر از این بازی فکر نمی کنم که دیگر عنوانی از راکستار برای این کنسول عرضه شود. من عقیده دارم که چون نینتندو سوئیچ از جریان ناشران بزرگ دور است، بنابراین نباید توقعی از عرضه بازی های بزرگ بر روی این کنسول داشته باشیم.

 


 

نظر خود را بنویسید

avatar