تیکه بزرگ و سنگین سازندگان Battlefield 1 به Call of duty: infinite warfare !

تیکه بزرگ و سنگین سازندگان Battlefield 1 به Call of duty: infinite warfare !

رقابت همیشه در صنعت گیم وجود داشته است. رقابت FIFA و PES، رقابت Battlefeld و Call of duty، سونی و مایکروسافت و … این رقابت است که باعث پیشرفت می شود. دو رقیب در صنعت مانند بتمن و جوکر لازمه هم هستند که باعث پیشرفت در صنعت خواهند شد. کاملا واضح است که در این میان طعنه های تبلیغاتی هم بسیار رایج است. چیزی که هیچ شرکتی از استفاده از آن دریغ نمی کند. این دقیقا کاری است که BF1 با COD انجام داده. در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

زمانی که اولین نسخه از COD به بازار عرضه شد، بسیاری از گیمرها را به سمت خود کشید. آن هم از سری بازی های پرطرفدار BF. یکی از نکاتی که باعث شد این اتفاق بیافتد، داستان، گیم پلی و گرافیک فوق العاده COD بود که باعث شد محبوبیتش با هر نسخه بیشتر شود. این طور بود که این دو بازی به نحوی رقیب یکدیگر شدند. اما شاید ورق دوباره برگشته باشد و این بار BF گوی سبقت را ربوده باشد و از این فرضت استفاده کرده تا طعنه ای بزرگ به رقیب دیرینه اش بزند. آن ها در توئیتر خود فیلمی از جنگ دو تیم در بازی ساخته اند که در آن یکی از تیم ها به شدت بی برنامه کار کرده و تیم مقابل آن ها با نظم برنامه.

سری بازی های COD همیشه همیشه فروش بهتری نسبت به سری بازی های BF داشته اند و از نقدهای مثبتی هم برخوردار بوده اند اما امسال کاملا برعکس است. از سری جدید COD انتقادهای بسیار زیادی شده و شاید بتوان برنده جنگ امسال را BF1 نامید. اما جالب اینجاست که سازندگان این ویدئو در لحظه ای که برنده مشخص می شود ضربه آخر را می زنند. در پایان بازی و زمانی که برنده مشخص می شود، جمله ای نمایان می شود که می گوید: به نظر می رسد که تیم مقابل از یک بازی شوتر دیگری آمده باشد!


 

نظر خود را بنویسید

avatar