لیست پرفروش ترین های بریتانیا: هیچ عنوانی قادر به سرنگونی Battlefield 1 نیست

لیست پرفروش ترین های بریتانیا: هیچ عنوانی قادر به سرنگونی Battlefield 1 نیست

این هفته هم مانند هفته های گذشته، لیست بازی های پرفروش بریتانیا منتشر شد که نام یک عنوان میان آن ها می درخشد. Battlefield 1 همان طور که انتظار هم می رفت یک موفقیت عالی برای EA و DICE بوده. نسخه های قبلی این فرنچایز، یعنی Battlefield 4 و Battlefield 3 پس از هفته اول با کاهش فروش قابل توجهی رو به رو شدند اما این کاهش فروش برای نسخه جدید این عنوان اتفاق نیفتاده و پس از گذشت دو هفته از انتشار آن، این بازی هنوز هم در صدر لیست قرار دارد. در ادامه با ما همراه باشید!

جالب توجه است که عرضه دو بازی Skyrim و Titanfall 2 هم تاثیری بر روی فروش Battlefield 1 نداشته است. عنوان استودیوی بتسدا، یعنی The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition که نسخه بازسازی شده است، با اینکه در هفته ابتدایی به رتبه دوم قناعت کرد، اما توانست فروش بسیار خوبی را تجربه کند. به طوری که با توجه به گزارشات، The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition بهترین فروش را در هفته اول عرضه خود در سری  Elder Scrolls داشته است.

بازی Titanfall 2 هم با اینکه در هفته نخست عرضه توانست در رتبه اول قرار بگیرد، نتوانست این مقام را حفظ کند و به رتبه چهارم سقوط کرد. جالب است که این بازی بر روی پلتفرم های بیشتری منتشر شده بود اما نتوانست رتبه ای بهتر از چهارم کسب کند. بازی‌های جدید دیگری که به جدول آمده، عنوان Farming Simulator 17 است که در رتبه ۵ و Dragon Ball Xenoverse 2 در رتبه ۷ قرار دارند. World of Final Fantasy با دست‌یابی به رتبه ۱۱، نتوانست به ۱۰ عنوان پرفروش هفته برسد. شما می توانید لیست کامل را از اینجا مشاهده نمایید!


نظر خود را بنویسید

avatar