نکات بیشتری درباره تغییرات صفحه نمایش آیفون ۸ توسط اپل وجود دارد.

نکات بیشتری درباره تغییرات صفحه نمایش آیفون ۸ توسط اپل وجود دارد.

حالا که هیجان همه ما نسبت به آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به پایان رسیده است، وقت آن است که توجه ها را به سمت آیفون ۸ جلب کنیم. این گوشی برنامه ریزی طولانی مدتی را پیش رو دارد و طبق سنت اپل سال آینده شهریور ماه به بازار خواهد آمد.

بیشتر شایعات مربوط به تکنولوژی صفحه نمایش این گوشی می باشد. تای جنگ وو، رئیس شارپ به دانشجویان گفته است که از تکنولوژی صفحه نمایش های OLED در آیفون ۸ استفاده خواهد شد و زمزمه های این شایعه را از گوشه و کنار نیز می شنویم.

به این نکته توجه کنید که شارپ شرکت فاکسکان، بزرگترین شریک تولید کننده اپل در آسیا را خریداری کرده است و اپل قصد دارد با کمک شارپ و فاکسکان شروع به تولید صفحه نمایش بکند. در حال حاضر برخی از صفحه نمایش های به کار رفته در آیفون را شارپ تولید می کند.

تکنولوژی صفحه نمایش به طور کامل

اپل امروزه از صفحه نمایش های LTPS ( درجه حرارت پائین و سیلیکون چند بلوری) و تکنولوژی LCD که در حال حاضر کیفیت خوبی دارد استفاده کرده. اما استفاده از تکنولوژی OLED باعث می شود که کنتراست رنگ بالاتربرود و راحت تر بتوان صفحات نمایش منحنی تولید کرد. برای مثال ساعت های اپل مجهز به صفحه نمایش OLED می باشد.

شاید این شایعات برای طرفداران اپل چندان جذاب نباشد، اما شما مجبورید مدت زیادی خیره به صفحه نمایش باشید، بنابراین باید از تکنولوژی پشت سر آن آگاه باشید. این احتمال زیاد است که اپل مانند اپل واچ، در آیفون های بعدی هم از صفحه نمایش منحنی استفاده کند.

ما همچنین شنیده ایم که در جشن ۱۰ سالگی اپل، قاب پشت آن شیشه ای می شود و در سه سایز مختلف به بازار خواهد آمد. اگر می خواهید از حدس و گمان ها درباره آیفون ۸ آگاه شوید، با ما در این وبسایت همراه باشید.

منبع: techradar.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar