گوشی Meizu M5 با صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی رسما رونمایی شد

گوشی Meizu M5 با صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی رسما رونمایی شد

کمپانی چینی Meizu که همیشه در تولید گوشی های هوشمند مقرون به صرفه اسم و رسم خوبی داشته، به تازگی از گوشی جدیدش با نام M5 رونمایی کرد. Meizu M5 که یک گوشی هوشمند میان رده به حساب می آید مجهز به صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ می باشد و شیشه ۲٫۵D منحنی شکلی روی آن قرار گرفته است.

پردازنده MediaTek MT6750 که یک پردازنده هشت هسته ای  بیتی با سرعت ۱٫۵ کلاک گیگاهرتز می باشد، در کنار ۲ و ۳ گیگابایت رم به عنوان قلب تپنده گوشی درون آن جای گرفته است. این گوشی چینی از یک باتری ۳۰۷۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد تا جوابگوی یک روز کامل برای استفاده متوسط باشد. دوربین اصلی دستگاه ۱۳ مگاپیکسل با قابلیت فوکوس خودکار است و دوربین سلفی آن نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی می باشد.

Meizu M5 قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را بصورت همزمان داراست و درگاه microSD هم جهت افزایش حافظه آن تعبیه شده است. کمپانی Meizu دو مدل مختلف را از گوشی M5 برای خریداران فراهم کرده است. یک مدل ضعیف تر با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و مدلی دیگر با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی!

گوشی های مذکور به ترتیب ۱۰۳ و ۱۳۲ دلار قیمت دارند. پیش بینی می شود این گوشی ها در ماه نوامبر در کشور چین برای خرید در دسترس قرار گیرند. هنوز مشخص نیست که کمپانی Meizu برای فروش این گوشی ها در خارج از کشور چین برنامه دارد یا خیر.

meizu-m5-4-1 meizu-m5-1-1

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar