دیدگاه شرکت الکترونیک آرتز را درباره کنسول های میان-نسلی بخوانید

دیدگاه شرکت الکترونیک آرتز را درباره کنسول های میان-نسلی بخوانید

طی کنفرانسی که شرکت الکترونیک آرتز برای سه ماهه دوم سال مالی این شرکت برگزار کرد، مدیر عامل این شرکت نظراتی را درباره کنسول های میان نسلی پلی استیشن ۴ پرو و ایکس باکس اسکورپیو ارائه کرد. وی همچنین درباره فروش کنسول های فعلی، یعنی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان هم صحبت هایی کرد که با هم در ادامه خواهیم خواند. در ادامه مطلب همراه ما باشید!

ابتدا آقای اندرو ویلسون، مدیر عامل این شرکت نظرات خود را درباره کنسول های میان نسلی ارائه کرد. وی گفت:

کاربران خواستار عناوین با کیفیت در کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی همچنان در حال گسترش هستند. ما بر این باور هستیم که کنسول‌های میان-نسلی، به چرخه‌ سخت‌ افزار و ارزش تجربه‌ی بازیکنان خواهد افزود. با توجه به قدرت موتور فراستبایت، ما را قادر خواهد ساخت تا نهایت استفاده را از پلتفرم‌ ها ببریم و تجاربی را ارائه دهیم که بازیکنان‌ مان خواستارشان هستند.

از گیم‌ پلی خلاقانه‌ و جذاب بازی Battlefield 1 و FIFA 17 تا Mass Effect: Andromeda با کیفیت و رزولوشن خیره‌ کننده‌ی ۴K و HDR، و تجربه‌ خارق‌العاده‌ واقعیت مجازی در طیف گسترده‌ای از پلتفرم‌های ضعیف و قوی، ما مرز عناوین مولتی‌ پلتفرم را به جلو خواهیم برد.

 

بلیک یورگسن هم مدیر ارشد شرکت الکترونیک آرتز است، درباره کنسول های جدید اظهار نظر کرد:

باید به شما بگویم که هنوز زود است که تاثیر بزرگی را که مدل‌ های جدید پلی‌ استیشن و ایکس‌ باکس وان خواهند داشت را بتوانیم متوجه شویم. ما بسیار از عرضه  آن‌ ها هیجان‌ زده هستیم. باید گفت که کیفیتی که گیمپلی دارد، فوق‌العاده است. من فکر می‌کنم که تجربه‌ مصرف‌ کنندگان و گیمرها در هر دو کنسول جدید سونی و مایکروسافت، بسیار بهتر از قبل خواهد شد.

 

البته طبق صحبت‌ هایی که یورگنسن در ادامه داشت، این شرکت پیش‌بینی کرده است که تا پایان سال ۲۰۱۶، در مجموع ۸۰ میلیون کنسول پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شوند و تا اتمام سال ۲۰۱۷ نیز این مقدار به ۱۰۰ میلیون برسد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar