شرکت الکترونیک آرتز از درآمد مالی عناوین خود می گوید !

شرکت الکترونیک آرتز از درآمد مالی عناوین خود می گوید !

شرکت الکترونیک آرتز که بازی های بزرگی را به بازار عرضه کرده، دیروز جلسه مالی خود را برگزار کرده که اطلاعات زیادی درباره عملکرد مالی آن ها منتشر کرد. FIFA 17 و Battlefield 1 دو عنوانی هستند که میزان فروش آن ها عالی بوده. در ادامه با ما همراه باشید!

مدیرعامل شرکت الکترونیک آرتز، اندرو ویلسون اعلام کرد که درآمد سه ماهه اخیر بسیار عالی بوده. خصوصا فروش جدیدترین بازی این شرکت به نام Battlefield 1. این بازی شوتر با فروش فوق العاده خود توانسته کمک بزرگی به EA کند. تعداد نسخه های فروخته شده Battlefield 1، دو برابر نسخه های فروخته شده بازی Battlefield 4 در هفته اول انتشار است که نشان می دهد سری جدید چقدر پیشرفت داشته و از محبوبیت بالایی برخوردار است. همچنین که آمار نشان می دهد، این بازی هیچ افت فروشی را تجربه نکرده و همچنان به کار خود ادامه می دهد.

بازی بعدی این شرکت Titanfall 2 است. اما هنوز هیچ آماری از میزان فروش آن اعلام نشده که دلیلش احتمالا این است هنوز یک هفته از عرضه بازی نمی گذرد. بسیاری از منتقدین و کارشناسان معتقدند که چون این بازی، بین Battlefield 1 و call of duty: infinite warfare منتشر شده، فروش نچندان بالایی خواهد داشت. EA همچنین اعلام کرد که Titanfallهای بسیار بیشتری ساخته خواهند شد.

عنوان دیگری که همه می دانند چقدر طرفدار دارد، بازی FIFA 17 است. این بازی طبق آمار توانسته تا ۲۰ درصد بازیکنان را بیشتر از FIFA 16 به خود مشغول کند. همچنین دو سوم از افرادی که بازی را تهیه کرده اند، بخش داستانی آن را هم تجربه کرده اند که نشان از موفقیت نسبی بخش journey می دهد. در کل این سه ماهه درآمدی ۸۹۸ میلیون دلاری برای EA داشته است. ۵۶۶ میلیون دلار از طریق شبکه‌های دیجیتالی بوده است. طبق گفته الکترونیک آرتز این شرکت در سه ماهه ۳۸ میلیون دلار ضرردهی داشته که در مقایسه با ۱۴۰ میلیون دلار ضرر سال گذشته، بسیار بهتر است!


 

نظر خود را بنویسید

avatar