مک بوک پرو های آینده، احتمالا به نمایشگر OLED مجهز خواهند بود

مک بوک پرو های آینده، احتمالا به نمایشگر OLED مجهز خواهند بود

اپل به تازگی در برخی محصولات جدیدش به سوی تکنولوژی OLED روی آورده است. از جمله آنها می توان به ساعت های هوشمند این کمپانی و تاچ بار مک بوک پرو ۲۰۱۶ که به تازگی از آن رونمایی شده، اشاره کرد. همچنین شایعات بسیاری در روزهای گذشته منتشر شد مبنی بر اینکه اپل در آیفون های بعدی خود از نمایشگر OLED که احتمالا ساخت کمپانی شارپ باشد، استفاده خواهد کرد.

بر اساس گزارش جدیدی از  EN News، اپل در تلاش است استفاده از نمایشگر های OLED را در لپ تاپ های مک بوکش امکان سنجی کند. البته اگر هم مک بوک های آتی اپل مجهز به این نوع تکنولوژی شود، اپل اولین کمپانی نخواهد بود که از نمایشگر های OLED در لپ تاپ ها استفاده می کند.

دیر یا زود شاهد جایگذین شدن تدریجی نمایشگر های OLED به جای LCD خواهیم بود. این تکنولوژی امکانات وسیع تری را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد. برای مثال با استفاده از تکنولوژی OLED امکان ساخت نمایشگر های منعطف وجود دارد. اپل هم به نظر به این نتیجه رسیده و کم کم محصولاتش را به سمت این تکنولوژی می برد.

شایعات دیگری از مک بوک پرو ۲۰۱۷ نیز روزهای اخیر در وبسایت های انگلیسی زبان منتشر شد که به قیمت کمتر و رم ۳۲ گیگابایت در مک بوک پرو ۲۰۱۷ اپل اشاره داشت. هرچند که تنها یک هفته از رونمایی مک بوک پرو جدید می گذرد، اما شایعات آن از حالا تا سال دیگر صفحات وبلاگ ها را پُر خواهند کرد.

منبع: ubergizmo.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar