شاهکاری به نام Rocket League، بیش از ۲۲ میلیون کاربر دارد !

شاهکاری به نام Rocket League، بیش از ۲۲ میلیون کاربر دارد !

اخیرا آماری از میزان فروش و کاربران فعال بازی Rocket League منتشر شده که بسیار جالب است. در نسل هشتم و میان بازی های بزرگی که برای کنسول های پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان منتشر شدند، بازی های به اصطلاح کوچکی مانند Rocket League توانستند جایگاه خود را تثبیت کنند. زمانی که این بازی بسیار زیبا منتشر شد، منتقدین و گیمرهای بسیاری را شگفت زده کرد. تجربه این بازی بسیار لذت بخش است. همان طور که گفتیم، به تازگی آماری از تعداد کاربران این بازی منتشر شده که در ادامه خواهیم دید! پس با ما همراه باشید!

گیمپلی این بازی به شدت اعتیادآور و لذت بخش است. شاید هم برای همین است که این بازی حدود ۲۲ میلیون کاربر دارد. این بازی توسط موتور قدرتمند Unreal Engine 4 ساخته شده و تا الان توانسته حدود ۸ میلیون نسخه بفروشد. چنین آماری برای یک بازی به اصطلاح کوچک فوق العاده است. این آمار را جرمی دانهم از شرکت سازنده Rocket League منتشر کرده. وی در جای دیگری اشاره کرده که این بازی در شبکه استیم هم موفق به فروش ۴٫۴ میلیون نسخه شده است.تصویری از میزان فروش این بازی را در شبکه استیم مشاهده می کنید:

rocket league

امتیاز این بازی هم ۹/۱۰ شده که نشان می دهد چه بازی خوب و خوش ساختی است. اگر بازی سبک اکشن و مسابقه ای دوست دارید، هرچه سریعتر این بازی زیبا را دانلودن نمایید!


 

نظر خود را بنویسید

avatar