شرکت یوبی سافت از نسخه جدید Assassin’s Creed می گوید !

شرکت یوبی سافت از نسخه جدید Assassin’s Creed می گوید !

یکی از نوستالژیک ترین بازی های نسل هفتم، قطعا بازی Assassin’s Creed بود. زمانی که نسخه اول این بازی عرضه شد، نوآوری و ابتکار موجود در آن بسیاری را جذب این مجموعه کرد. شاید بتوان از Assassin’s Creed 2 به عنوان بهترین نسخه این فرنچایز نام برد. اما شرکت یوبی سافت به قولی قربانی موفقیت خود شد و آنقدر این فرنچایز را بی برنامه و فقط بخاطر کسب سود ادامه داد تا بسیاری از این بازی و یوبی سافت نا امید شوند. وجود باگ های فراوان در نسخه Unity دیگر اوج این اشتباهات بود. اما امیدواریم نسخه بعدی این بازی بسیار محبوب بتواند موفق شود. همان طور که طی خبری منتشر کردیم، مدیر عامل و مدیر ارشد مالی یوبی‌سافت یعنی ایو گیلموت و آلان مارتینز، طی گزارش این شرکت برای سه‌ ماهه‌ دوم سال مالی جاری کمی هم درباره نسخه جدید Assassin’s Creed سخن گفتند که در ادامه با هم خواهیم خواند. در ادامه مطلب همراه ما باشید!

اول از همه، ایو گیلموت، مدیر عامل این شرکتشروع به صحبت کرد و به این نکته اشاره داشت که در حال حاضر، یوبی‌سافت با تمام تلاش برروی این عنوان کار می‌کند و هنگامی که کاملا آماده شد، آن را عرضه خواهد کرد:

در حال حاضر نمی توانیم جزئیات زیادی از بازی را برای شما بازگو کنیم. تیم ما بسیار سخت و پرتلاش در حال کار بر روی این عنوان است و هر زمانی که کاملا آماده شد، آن را عرضه خواهیم کرد.

مارتینز نیز در ادامه از این عنوان تعریف و تمجید کرد:

این عنوان خیلی خوب کار شده و تبدیل به یک عنوان بسیار عالی خواهد شد.

در حال حاضر، جزئیات زیادی از نسخه‌ی جدید Assassin’s Creed در دست نداریم. البته با توجه به شایعات، این نسخه‌ی جدید، Assassin’s Creed: Empire نام دارد و داستان آن در مصر روایت می‌شود. چرا که چندی پیش تصویری هم از این عنوان لو رفت که در آن اهرم مصر کاملا مشخص است.

empire


 

نظر خود را بنویسید

avatar