هواوی میت ۹ پورش دیزاین؛ امکاناتی بی نظیر با طراحی خیره کننده کمپانی پورش

هواوی میت ۹ پورش دیزاین؛ امکاناتی بی نظیر با طراحی خیره کننده کمپانی پورش

هواوی دیروز در کنار رونمایی از فبلت جدید میت ۹، یک نسخه از این گوشی با طراحی پورش را نیز رونمایی کرد. صفحه نمایش میت طرح پورش، یک صفحه نمایش AMOLED می باشد که کناره های آن منحنی شکل است و ارگونومی خوبی دارد. این گوشی را می توان از نظر صفحه نمایش با کناره های منحنی نزدیک ترین طراحی به گلکسی اس ۷ اج سامسونگ دانست.

این گوشی نسبت به میت ۹ اصلی، کوچکتر می باشد و صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی دارد، اما دیگر مشخصات سخت افزاری آن همانند میت ۹ طراحی هواوی می باشد. صفحه نمایش OLED با رزولوش Quad HD، پردازنده هشت هسته ای Kirin 960، رم ۶ گیگابایتی و دوربین دوگانه لیکا از مشخصات این گوشی می باشند. سنسور اثر انگشت در میت ۹ پورش دیزاین بر خلاف میت ۹ طراحی هواوی که در پشت دستگاه زیر دوربین قرار داشت، اینبار به دکمه جلوی دستگاه منتقل شده است.

این گوشی از ظاهر زیبایش گرفته تا سخت افزار بی نظیرش، عالی به نظر می رسد. تنها مشکلی که با این دستگاه داریم قیمت نجومی آن است. میت ۹ پورش دیزاین از کیریسمس با قیمت ۱۳۹۵ یورو به فروش خواهد رسید. قیمت این گوشی آنقدر زیاد است که ترجیح دادیم قیمت را به دلار یا تومان تبدیل نکنیم!

porsche-design-mate-92 porsche-design-mate-91

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar