گیمرها باید نهایت لذت را با Red dead redemption 2 تجربه کنند !

گیمرها باید نهایت لذت را با Red dead redemption 2 تجربه کنند !

شرکت تیک تو به تازگی صحبت هایی درباره جدیدترین بازیش، یعنی Red dead redemption 2 انجام داده که شاید جالب باشد. راکستار که شرکت زیرمجموعه تیک تو می باشد، همیشه با ارائه بازی های فوق العاده و با کیفیت، به همه نشان داده که مسائل مالی را همیشه در درجه دوم قرار می دهد و کیفیت بازی را همیشه مهمترین هدف خود تعیین می کند. برای همین هم هست که بازی های این شرکت همیشه فروش بسیار بالایی دارند و امتیازات بالایی دریافت می کنند. برای ادامه مطلب همراه ما باشید!

این شرکت اعلام کرد که می داند همه گیمرها تشنه کسب اطلاعات بیشتر از این بازی و داستان آن هستند و در تلاش هستند تا گیمرها قبل از انتشار بازی و پس از انتشار آن بیشترین لذت را از این عنوان ببرند. مدیر شرکت تیک تو هم در این باره صحبت هایی کرده. وی تایید کرده که بازی دارای بخش چند نفره خواهد بود اما بنا بر سیاست های این شرکت، اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر نکرد. آقای زلنیک باز هم تایید کرد که تمرکز اصلی شرکت تیک تو این است که هواداران را از محصولشان راضی نگاه دارد و پس از آن اولویت خود را روندهای مالی قرار می دهد. بنابراین فعلا بسیار زود است که اخباری درباره DLC یا محتویات دانلود آن بشنویم. این در حالی است که سایر شرکت ها سیاست هایی کاملا برعکس تیک تو دارند و تلاش می کنند تا قبل از عرضه بازی با هایپ کردن بازی و مشخص کردن محتویات دانلود، بازی خود را تبلیغ کنند.

این بازی هنوز در مراحل ساخت بوده و قرار است پائیز سال آینده منتشر شود. این بازی قطعا از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند به پرفروش ترین بازی سال بدل شود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar