به نظر اکتیویژن، Infinite warfare کامل ترین بسته سرگرمی است

به نظر اکتیویژن، Infinite warfare کامل ترین بسته سرگرمی است

اریک هرشبرگ که مدیرعامل شرکت اکتیویژن می باشد، طی گزارش  مالی این شرکت برای سه ماهه دوم سال مالی، نظرات خود را درباره جدیدترین محصول این شرکت، یعنی call of duty: infinite warfare اعلام کرد. به نظر آقای هرشبرگ، این بازی کاملترین نسخه از سری COD و به طور کلی، بهترین بسته سرگرمی در صنعت گیم می باشد.برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید!

وی در ادامه اشاره کرد که سری COD به چیزی بیش از یک بازی تبدیل شده. هرشبرگ اعتقاد دارد که این بازی تبدیل به کسب و کاری شده که طی سال روی آن کار می شود تا گیمرها همیشه چیزی برای تجربه داشته باشند. وی دلیل انتشار سالیانیه این محصول را هم همین دانست. ایشان از استودیوی Infinity Ward حمایت، و اعلام کرد که آن ها یک بازی فوق العاده (call of duty: infinite warfare) را طراحی و ساخته اند. به اعتقاد آقای هرشبرک، نگاه داشتن یک فرنچایز در یک سطح بسیار خوب کار مشکلی است اما اینفینیتی وارد به خوبی از پس آن برآمده است.

شاید صحبت های ایشان با توجه به نقدهایی که از بازی و این شرکت می شود کمی عجیب باشد. اما در ادامه، آقای هرشبرگ توصیحات بیشتری درباره صحبت هایش مبنی بر اینکه Call of duty: infinite warfare بهترین و کاملترین بسته سرگرمی است ارائه داد:

به نظر من Call of Duty: Infinite Warfare یک بازی کامل در صنعت گیم است. چرا که این عنوان یک بخش داستانی فوق العاده داشته که گیمرها مانند همیشه از آن لذت خواهند برد. همچنین بخش چندنفره هم بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. علاوه بر این ها، ما یک بخش زامبی برای علاقمندان ساخته ایم که کاملا مجزا از بازی است. برای کسانی هم که گیمپلی کلاسیک این فرنچایز را دوست داشتند، نسخه Remaster شده Modern warfare را در بازی گنجانده ایم تا با یک بسته کامل بهمیدان جنگ وارد شویم.


 

نظر خود را بنویسید

avatar