نقد و بررسی Huawei Fit: یک گجت ورزشى کامل !

نقد و بررسی Huawei Fit: یک گجت ورزشى کامل !

شرکت خوش نام Huawei با Huawei fit وارد میدان شده. اما این محصول جدید یک ساعت هوشمند نیست، بلکه یک fitness tracker بسیار ساده است که امروز تصمیم گرفتیم تا نقد و بررسی آن را در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه مطلب همراه ما باشید!

همان طور که می دانید، Huawei سال گذشته یک ساعت هوشمند معرفی که کرد که با توجه به قیمتش، اصلا نتوانست انتظارات را برآورده کند. این شرکت تصمیم گرفته که بجای تولید یک ساعت هوشمند جدید، یک fitness tracker طراحی کند. نام این محصول Huawei fit نام دارد. هم اکنون بسیاری از خریداران انتخاب های زیادی برای ساعت های هوشمند و fitness trackerها دارند. چه از نظر سخت افزاری، و چه از نظر نرم افزاری، سرویس، قیمت و طراحی. آیا محصول جدید Huawei می تواند تعادلی میان این عوامل برقرار کند تا مشتریان را به سمت خود جذب کند؟ بهتر است ببینیم این محصول جدید چه قابلیت هایی دارد.

طراحی و وزن

جنس بدنه این محصول از فلز است و به صورت کاملا گرد طراحی شده. شاید در نگاه اول به این محصول با خود فکر کنید که این یک ساعت هوشمند است و نه یک fitness tracker. اما نوع طراحی که این محصول دارد، آن را برای تمامی شرایط مناسب می سازد. چه زمانی که قصد ورزش کردن دارید، و چه زمانی که قصد رفتن به سر کار دارید. این محصول از نظر وزنی از ساعت های هوشمند سبک تر است. شاید گجت های ورزشی دیگری در بازار موجود باشند که از Huawei fit سبک تر باشند اما گجت جدید Huawei با ۳۰ گرم وزن، بسیار سبک و خوش دست است.

huawei-fit-review-011-des

یکی از نکات بسیار جالب درباره این محصول این است که هیچ دکمه فیزیکی در آن وجود ندارد. حتی دکمه ای برای خاموش و روشن کردن. بنابراین، این گجت تمام به صفحه تاچ خود وابسته است. این گجت تا فشار ۵ اتمسفر ضد آب است. شرکت Huawei تمام کاربران را تشویق می کند تا این گجت را همیشه و در هر مکانی به دست داشته باشند. چه در حمام چه در خواب و …. شاید خوابیدن با یک ساعت هوشمند یا یک گجت، آنقدرها هم آسان نباشد. اما شاید چند سال دیگر بدون آن ها نتوانیم بخوابیم.

صفحه نمایش

صفحه نمایش این گجت یک LCD black and white است. یکی از مزایای بزرگ این نوع LCD این است که صفحه نمایش برای refresh شدن از پردازنده گچت استفاده نمی کند. بنابراین کمک بسیار زیادی به عمر باتری می شود. این گجت وسیله ای است که شما هفته ای دو بار آن را شارژ خواهید کرد نه روزی یک بار. مزیت دیگر این نوع LCD این است که شما به هیچ وجهه هیچ مشکلی در دیدن صفحه نمایش زیر نور خورشید نخواهید داشت. در واقع دیدن اطلاعات روی صفحه ساعت آسان تر هم خواهد شد.

Huawei fit

اما یکی از مشکلات این نوع LCD این است که در شرایط نوری کم عملکرد مناسبی ندارد اما شرکت Huawei برای این مشکل هم چاره ای اندیشیده است. زمانی که سنسورهای درون ساعت نور کمی دریافت کنند، باعث روشن شدن Backlight گجت شده و شما به راحتی می توانید اطلاعات روی آن را بخوانید. این ساعت به کمک سنسورهای حرکتی خود می تواند تشخیص دهد که شما چه زمانی ساعت را نگاه می کنید. بنابراین زمانی که دست شما پائین است، چراغ گجت خاموش باقی می ماند. همچنین رزولوشن این گجت ورزشی ۲۰۸*۲۰۸ می باشد که از برخی ساعت های هوشمند پائین تر است.

huawei-fit-review-012

Huawei fit به طور کلی بسیار ساده، سبک و کاربردی می باشد. با اینکه گجت های ورزشی بهتری هم وجود دارند، اما این یک انتخاب بسیار ساده می باشد که می توانید به راحتی از آن برای کارهای روزانه خود استفاده نمایید.

منبع: Phonearena


نظر خود را بنویسید

avatar