Google Earth، کل دنیا در دستان شماست.

Google Earth، کل دنیا در دستان شماست.

Google Earth این روزها نامی گمراه کننده است، به این دلیل که در علاوه بر مدل سازی کل جهان، شما قادر به دیدن ماه و مریخ هم خواهید بود.

این شاهکار تکنولوژی شگفت آور است و استفاده از آن تقریبا بی پایان است. شما می توانید مکان های دورافتاده را کشف کنید یا اقیانوس ها را تماشا کنید. شما می توانید با استفاده از آن اثرات بلایای طبیعی را ببینید یا قبل از سفر، مکانی را که به آن قصد سفر دارید مشاهده کنید. شما می توانید از آن به عنوان یک وسیله کمک آموزشی استفاده کنید. می توانید روی صندلیتان بنشینید و به مکان مورد نظرتان پرواز کنید.

چرا به این برنامه احتیاج داریم؟

اگر شما دارای فرزند هستید، این یک برنامه بسیار برایتان مفید خواهد بود. با گوگل ارث از آن به طور گسترده برای آموزش و دسترسی به تمام اطلاعات اطراف سیاره که نزدیک بیش از یک دهه تجربه است استفاده کنید. اگر هم بچه ندارید باز هم Google Earth یک برنامه مفید برای شماست. شما می توانید زمان واقعی ترافیک و اثرات بالقوه زلزله روی شهرها را مشاهده کنید. یکی دیگر از قابلیت این برنامه این است که شما می توانید شهرها را به صورت سه بعدی ببینید مانند کوه های اورست. این قابلیت ها واقعا شگفت انگیز هستند.

Google Earth را می توانید از اینجا برای کامپیوترتان دانلود کنید.

برای دانلود اپلیکیشن های اندروید و iOS گوگل ارث نیز می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.

dl dl

منبع: techradar.com


نظر خود را بنویسید

avatar