طبق گزارشات، به این زودی ها نسخه جدیدی از آیفون SE معرفی نخواهد شد

طبق گزارشات، به این زودی ها نسخه جدیدی از آیفون SE معرفی نخواهد شد

در حالی که اپل طبق سنت دیرینه اش هر سال فقط شهریور ماه از آیفون های جدیدش رونمایی می کرد، آیفون ۴ اینچی SE، این سنت را بر هم زد و باعث شد توقع کاربران هم از اپل بیشتر شود. از این بابت آیفون SE یکی از عجیب ترین حرکت های اپل بوده است. با اینکه آیفون SE ظاهر قدیمی آیفون ۵ اس را به یدک می کشد، اما کاربران از این گوشی بسیار خوب استقبال کردند و نشان دادند گوشی های کوچک هنوز محبوبیت گذشته را دارند.

آیفون SE جدای ظاهر تکراری اش(که البته ظاهری زیبا و خوش دست دارد)، سخت افزاری قدرتمند را با قیمتی پایین تر در اختیار کاربران قرار داد. شاید یکی از علت هایی که باعث استقبال خوب کاربران شد همین قیمت کمتر آن نسبت به دیگر آیفون ها بود.

اما شاید شما هم در این فکر باشید که نسخه بعدی آیفون SE کی معرفی خواهد شد؟ اصلا منتظر آیفون SE جدیدی باشیم یا نه؟! طبق برنامه های اپل، این کمپانی معمولا هر سال شهریور ماه از نسخه جدید آیفون هایش رونمایی میکند، اما قضیه آیفون SE متفاوت می باشد و ماه مارچ بود که این گوشی رونمایی شد.

آقای Ming-Chi Kuo کسی که همیشه از برنامه های اپل، اخبار قابل اطمینانی را منتشر می کند در این باره می گوید منتظر آیفون SE جدید در ماه مارچ نباشید. به گفته او، اپل تمام تمرکزش را روی آیفون های اصلی(آیفون سال ۲۰۱۷) کذاشته است. پس اگر مایل به خرید آیفون SE هستید و نگرانید که شاید اپل نسخه جدیدتری از گوشی ۴ اینچی اش معرفی کند، تصمیمتان را قطعی کنید و آیفون SE را همین حالا بخرید.

منبع: techradar.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar