شرکت راکستار توانایی کار همزمان روی چند عنوان بزرگ را دارد

شرکت راکستار توانایی کار همزمان روی چند عنوان بزرگ را دارد

طی آخرین جلسه مالی شرکت راکستار که در کمپانی Take Two برگزار شد، که در آن، سیاست ها و روند کاری شرکت راکستار نیز مورد بحث قرار گرفت. برای اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

آقای استراوس زلنیک درباره توانایی های راکستار درباره پشتیبانی مداوم این شرکت از GTA Online و کار روی ساخت بازی Red dead redemption 2 به صورت همزمان صحبت هایی انجام داد که در ادامه آن ها را به صورت نقل قول خواهیم خواند:

استودیوی راکستار یک شرکت بسیار بزرگ با وسعت کاری بسیار وسیع می باشد که توانایی کار بر روی عناوین مختلفی را به صورت همزمان دارداست. شرکت راکستار همیشه بازی های بسیار خوب و جذابی را به گیمرها معرفی کرده و ما همیشه به این پشتکار و کیفیت افتخار کرده ایم. همین کیفیت همیشگی بازی های این شرکت هم باعث شده که مه و گیمرها همیشه منتظر بازی های این شرکت باشیم. همان طور که منتظر عرضه بازی red dead redemption 2 هستیم.

 

آقای زلنیک در ادامه نیز اعلام کرد که شرکت راکستار بسیار شبیه به Take Two است و اولویت در این شرکت ها همیشه با کیفیت بازی های تولیدی بوده و مسائل مالی مانند میزان فروش در اولویت های بعدی:

من می توانم با اطمینان بگویم که همه تیم ما در take two تمام تلاشمان را برای ارائه یک بازی با کیفیت انجام داده ایم. شاید گاهی اوقات نتوانسته باشیم به کیفیت مورد نظر برسیم اما باز هم یک بازی با کیفیت را ارائه کرده ایم.

جدیدترین بازی شرکت راکستار، عنوان red dead redemption 2 است که در پائیز سال آینده با بازار عرضه خواهد شد. از سال ۲۰۱۰ به بعد، این شرکت هیچ بازی جدیدی را منتشر نکرده. بنابراین انتشار اولین بازی راکستار بر روی کنسول های نسل هشتم قطعا بسیار جذاب خواهد بود. RDR2 هم مانند GTA V از دارای بخش چندنفره خواهد بود و راکستار تمرکز خود را روی آن خواهد گذاشت، چراکه GTA Online برای این شرکت بیش از نیم میلیارد دلار سود به همراه داشته است.


 

نظر خود را بنویسید

avatar