شیائومی دو گوشی شیائومی Redmi 4 و شیائومی  Redmi 4A را معرفی کرد

شیائومی دو گوشی شیائومی Redmi 4 و شیائومی Redmi 4A را معرفی کرد

شیائومی روز گذشته به طور رسمی گوشی های شیائومی Redmi 4، شیائومی Redmi 4 prime و شیائومی Redmi 4A را معرفی کرد. این گوشی ها در حال حاضر فقط در چین قابل دسترس می باشند. شیائومی Redmi 4 دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰x 1280 می باشد. این گوشی مجهز به پردازنده ۴ هسته ای اسنپ دراگون ۴۳۰ و ۱٫۴ گیگاهرتزی بوده و سیستم گرافیکی آن آدرنو ۵۰۵ می باشد. رم دستگاه ۲ گیگابایت بوده و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. همچنین این گوشی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت را دارد.

دوربین عقب آن ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسل می باشد. همچنین حسگر اثر انگشت در پشت گوشی و زیر دوربین تعبیه شده است. شیائومی Redmi 4 دارای باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و برای سیستم عامل آن از اندروید نسخه ۶ مارشمالو استفاده شده است. قیمت این گوشی حدود ۴۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد و در حال حاضر پیش فروش می شود و فروش عمومی آن از ۱۷ آبان آغاز و می شود. این گوشی در سه رنگ طلائی، نقره ای و خاکستری به بازار خواهد آمد.

شیائومی Redmi 4 prime نسبت به شیائومی Redmi 4 کمی متفاوت می باشد. صفحه نمایش ۵ اینچی این گوشی دارای رزولوشن ۱۰۸۰x 1920 بوده و دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی می باشد که دو برابر Redmi 4 است. شیائومی Redmi 4 prime مجهز به پردازنده ۸ هسته ای و ۲ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۶۲۵ SoC بوده و سیستم گرافیکی آن آندرو ۵۰۶ می باشد. این گوشی نیز در مرحله پیش فروش بوده و فروش عمومی آن از دوشنبه ۷ آبان با قیمتی حدود ۵۰۰٫۰۰۰ تومان آغاز خواهد شد.

شیائومی Redmi 4A مجهز به پردازنده ۴ هسته ای و ۱٫۴ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۴۲۵ بوده و از آندرو ۳۰۸ برای سیستم گرافیک آن استفاده شده است. این دستگاه دارای ۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی می باشد. دوربین و سیستم عامل این گوشی کاملا مشابه Redmi 4 می باشد اما این مدل فاقد حسگر اثر انگشت می باشد. این گوشی در دو رنگ طلائی و رز گلد به بازار خواهد آمد.

دو مدل  Redmi 4 و Redmi 4A در متضاد تلفن های هوشمند رده بالایی است که اخیرا شیائومی معرفی کرده است. این گوشی های مدل بالا شیائومی  Mi Note 2 و شیائومی Mi MIX می باشند.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar