مقایسه عمر باتری برترین گوشی های سال ۲۰۱۶ (آبان ۹۵)

مقایسه عمر باتری برترین گوشی های سال ۲۰۱۶ (آبان ۹۵)

افزایش عمر باتری گوشی های هوشمند، بی شک از مهمترین خواسته های کاربران است که هنوز کمپانی های تولید کننده گوشی نتوانسته اند جواب مثبتی به آن بدهند. البته در سال های اخیر و پرچمداران امروز شاهد گوشی هایی با عمر باتری بیشتر و فناوری شارژ سریع نیز بوده ایم، اما نه در حدی که بتواند عامل مثبتی برای انتخاب گوشی شود. معمولا در بهترین حالت، بهترین گوشی های هوشمند حداکثر دو روز دوام می آوردند. تازه اگر خیلی از آنها کار نکشید، بازی نکنید، از اینترنت سیم کارتتان استفاده نکنید و ده ها محدودیت دیگر…

اینکه هر شب مجبور باشید گوشی تان را به شارژ بزنید اتفاق خوبی نیست و خیلی ها مثل خودم برای اینکه نمی توانند دوری گوشی شان را در شارژ تحمل کنند، پاوربانک خریداری می کنند. امروز در این مطلب قصد مقایسه پرچمداران سال ۲۰۱۶ را از نظر میزان عمر باتری داریم.

قبل از اینکه به این مقایسه نگاهی بیندازید بگذارید روش این اندازه گیری روشن شود: در این آزمایش تمامی گوشی ها ۱۰۰ درصد شارژ شده اند و با شرایطی مساوی(مثل نور صفحه نمایش برابر) آنها را تا به پایان رسیدند شارژشان همراهی کردیم. نتیجه نهایی بصورت زیر شد، همانطور که مشاهده می کنید آیفون های جدید اپل امتیاز خوبی را بین رقبایشان کسب کرده اند. آیفون ۷پلاس توانسته ۹ ساعت و ۵ دقیقه و آیفون ۷ نیز ۷ ساعت و ۴۶ دقیقه دوام بیاورند.

نظراتتان را در زیر این مطلب با ما در میان بگذارید. گوشی شما چیست آیا از عمر باتری آن رضایت دارید؟!

batttesr

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar