در لیست پرفروش ترین های بریتانیا ،COD:IW موفق به شکست Battlefield 1 شد

در لیست پرفروش ترین های بریتانیا ،COD:IW موفق به شکست Battlefield 1 شد

یک هفته گذشت و باز هم لیست پرفروش ترین های بریتانیا منتشر شد. با عرضه بازی Call of duty: Infinite warfare، این لیست تغییراتی را به خود دیده. این بازی موفق شد تا در اولین هفته انتشار خود، رقیبش Battlefield 1 را شکست داده و رتبه اول را تسخیر کند. البته گزارشی در این باره نیز منتشر شد که نشان می داد فروش infinite warfare نسبت به Black Ops 3 کاهش ۴۸ درصدی را تجربه کرده. شاید یکی از دلایلی که این نسخه توانست با تمام شکایات طرفداران این سری فروش خوبی را تجربه کند، عرضه آن با نسخه Remaster شده Modern warfare برای کنسول های نسل هشتمی بود. چراکه آن نسخه یکی از بهترین نسخه های این فرنچایز نام گرفت و گیمرها به نوعی علاقه خود را به سری های گذشته COD نشان دادند.

نکته دیگری که وجود دارد این است که بازی Black Ops 3 برای کنسول های پلی استیشن ۳ و اکس باکس ۳۶۰ منتشر شده بود. اما با احتساب این مورد، باز هم با کاهش فروش ۴۳ درصدی مواجه خواهیم بود. بازی بسیار محبوب Battlefield 1 هم با کاهشی ۴۴ درصدی به رتبه دوم سقوط کرده و FIFA 17 با کاهش فروشی معادل ۱۱ درصد، در رتبه سوم باقی ماند. هنوان The Elder Scrolls V: Skyrim – Special Edition که نسخه بازسازی شده این بازی برای کنسول های نسل هشتمی است هم، با کاهش فروش ۵۳ درصدی، به رتبه چهارم سقوط کرد.

همچنین بازی Titanfall 2 با کاهش فروش ۴۱ درصدی به رتبه پنجم قناعت کرده و نتوانست انتظارات را برآورده کند. یکی دیگر از بازی های جدید به نام Football Manager 2017 هم توانست رتبه ششم را تصاحب کند و عنوان Skylanders Imaginators هم از رتبه ۱۱م به رتبه هفتم رسید. شما می توانید لیست کامل پرفروش ترین بازی های بریتانیا را از اینجا مشاهده نمایید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar