دل به طور رسمی از کامپیوتر جدیدش شبیه به سرفیس استدیو، رونمایی کرد

دل به طور رسمی از کامپیوتر جدیدش شبیه به سرفیس استدیو، رونمایی کرد

مایکروسافت و HP هنوز خلاقیت را در بازار کامپیوترهای رومیزی کنار نگذاشته اند، شرکت دل کامپیوتر همه کاره جدیدش را در حاشیه افتتاحیه AdobeMAX معرفی کرد. این کلیپ کوتاه از بیان هرگونه اطلاعات صریح اجتناب کرد اما چیری که واضح هست این است که مسیری متفاوت با سرفیس استدیو دارد. شما به طور مستقیم روی کامپیوتر طراحی نمی کنید، به جای آن دل یک صفحه نمایش خاص برای خلق شاهکار شما در نظر گرفته است. نقاط برجسته روی کامپیوتر دل در تضاد با طراحی مینیمالیستی مایکروسافت می باشد.

این دستگاه شباهتی با سیستم مایکروسافت ندارد. دل همچنین از وسیله ای شبیه به Surface Dial استفاده کرده که می تواند برس ها و دیگر ابزارهای خلاق را روی صفحه نمایش در اختیار شما قرار می دهد. طبق رسم همیشگی شرکت دل هیچ اطلاعاتی درباره محصول جدیدش ارائه نداده است. در این تیزر هیچ صحبتی از امکانات، کارآیی، قیمت و تاریخ به بازار آمدن آن نشده است. این شرکت تنها به این موضوع اشاره کرده است که بزودی یک اعلام رسمی خواهد داشت. با یک نگاه گذرا به تیزر این محصول و سخت افزار دو تکه آن متوجه می شوید که این محصول ارزان نخواهد بود.

در آغاز Adobe MAX، دل با معرفی کامپیوتر خود ببیندگان را به وجد آورد و قابلیت نوآورانه خود را در همه جا نمایش داد. یک صفحه نمایش لمسی افقی برای کار با نواع مختلف سیستم، یک دستگاهی که برای طراحان یک محیط همه جانبه می سازند که بتوانند به طور طبیعی تر با وسایلی چون قلم و لمس صفحه آثار خود را خلق کنند. این یک بخش جدید از محاسبات به خصوص برای طراحان است و نمونه آن امروز در بازار موجود نمی باشد. ما مشتاق رو نمایی از این دستگاه در CES 2017 هستیم.

منبع: engadget.com


نظر خود را بنویسید

avatar