نسخه بتای عمومی بازی Ghost Recon: Wildlands سال آینده منتشر خواهد شد

نسخه بتای عمومی بازی Ghost Recon: Wildlands سال آینده منتشر خواهد شد

بازی Ghost Recon: Wildlands قرار است توسط شرکت یوبیسافت در ماه مارس آینده منتشر شود. اما طبق معمول، نسخه آزمایشی برای این عنوان در نظر گرفته شده است که به کاربران این امکان را می دهد تا این بازی را زودتر تجربه کنند. در ادامه مطلب همراه ما باشید!

آقای ویلموت مدیر عامل، در آخرین جلسه مالی شرکت یوبیسافت، اعلام کرد که طی چند ماه پیش رو، نسخه بتای عمومی این بازی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. آقای ویلموت و تیم سازنده این بازی هنوز تاریخ دقیق عرضه نسخه آزمایشی این بازی را مشخص نکرده اند اما آن طور که می توان حدس زد، نسخه بتا در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد و پس از آن منتظر عرضه نسخه کامل بازی در تاریخ ۷ مارس هستیم. اما جدا از نسخه بتا، یوبیسافت به دنبال عرضه یک نسخه آزمایشی یا بتای محدود هم هست. این کار به گیمرها اجازه می دهد تا با محیط بازی بیشتر آشنا شوند تا زمانی که بازی به بازار عرضه شد، دید بهتری نسبت به آن داشته باشند. تریلرهایی که از گیمپلی این بازی منتشر شده گویای این است که گیمرها می توانند از چند طریق به هدف خود برسند و آزادی کامل در بازی وجود دارد. در ویدئوهای منتشر شده، تیم سازنده یک ماموریت را با چند روش متفاوت به اتمام رساندند.

آقای گیلموت گفت:

عنوان Ghost Recon: Wildlands می تواند مانند بازی بزرگ The Division، که سال پیش عرضه کردیم بازی انقلابی باشد. طی چند ماه آینده سعی خواهیم کرد تا نسخه ای آزمایشی از این بازی را در دسترس قرار دهیم تا گیمرها بتوانند آن را تجربه کرده، و با محیط بازی آشنا شوند.

 

Ghost Recon: Wildlands در تاریخ ۷ مارس برای کنسول های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. در صورت اعلام تاریخ نسخه بتا، آن را به اطلاعا علاقه مندان این بازی می رسانیم!


 

نظر خود را بنویسید

avatar