توئیتر در حال بررسی فروش Vine به دیگر کمپانی ها است

توئیتر در حال بررسی فروش Vine به دیگر کمپانی ها است

همان طور که می دانید، اپلیکیشن Vine، برنامه ای است که به شما اجازه می دهد تا ویدئوهای بسیار کوتاه ساخته، و آن ها را به اشتراک بگذارید. چندی پیش خبری منتشر شده مبنی بر اینکه توئیتر، سازنده این سرویس به فکر از کار انداختن این اپلیکیشن است. اما امروز خبری توسط Techcrunch منتشر شده مبنی بر اینکه توئیتر به جای از کار انداختن این سرویس، قصد فروش Vine به دیگر کمپانی ها را دارد. برای اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید!

به گفته Techcrunch، توئیتر در حال بررسی چند پیشنهاد از سوی کمپانی های دیگر است تا فروش Vine تحقق یابد. اما تمام این پیشنهادات ظاهرا کمتر از ۱۰ میلیون دلار هستند. طبق آمار، Vine به صورت ماهیانه ۱۰ میلیون دلار خرج روی دست Twitter می گذارد. برای همین هم این شرکت قصد دارد تا از شر این هزینه خلاص شود.

این خبر بسیار خوبی برای طرفداران این اپلیکیشن است، چرا که فروش این سرویس به یک کمپانی دیگر، پاک نشدن ویدئوهای کاربران این اپلیکیشن را تضمین می کند. در ثانی، این فروش روح تازه ای به این اپلیکیشن خواهد دمید. به این خاطر که پس از سال ها این اپلیکیشن بدون تغییرات گسترده باقی مانده بود. یکی از دلایل عمده ای که توئیتر به جای از کار انداختن این سرویس تصمیم به فروش آن شده، واکنش کاربران به این تصمیم بوده. تعداد کاربران Vine مدت هاست که در حال کاهش است و هنوز مشخص نیست که کمپانی خریدار Vine، چه اقداماتی را انجام خواهد داد تا این کمپانی دوباره رشد خود را آغاز کند.

شاید یکی از دلایلی که این اپلیکیشن اینقدر خرج روی دست توئیتر گذاشته، نداشتن سیاستی مشخص از جانب توئیتر برای به اشتراک گذاری ویدئو بوده است. اما به هر حال Vine طرفداران خاص خود را دارد و واقعا حیف بود اگر توئیتر این سرویس را از رده خارج می کرد. البته هنوز هم مشخص نیست که این خرید و فروش انجام شود. شاید هم مجبور باشیم از Vine خداحافظی کنیم.


 

نظر خود را بنویسید

avatar