یک گوشی سامسونگ دیگر منفجر شد؛ اینبار خبری از نوت ۷ نیست!

یک گوشی سامسونگ دیگر منفجر شد؛ اینبار خبری از نوت ۷ نیست!

قطعا سال ۲۰۱۶ یک سال ناخوشایند برای سامسونگ بود. با اینکه ابتدای سال ۲۰۱۶ با رونمایی از گوشی های بی نظیر گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج شروع شد، اما در ماه های اخیر، فجایع نوت ۷ زیان های زیادی را به این کمپانی مطرح کره ای وارد کرد. در چند ماه گذشته سامسونگ برای جمع آوری ۲٫۵ میلیون گوشی نوت ۷ فراخوان داد و چیزی بالغ بر ۵ میلیارد دلار ضرر را متحمل شد. در هفته گذشته هم شاهد انفجار و مشکلات فنی ماشین لباس شویی های این شرکت بودیم که سامسونگ برای جمع آوری و تعمیر آنها هم فراخوان داد.

بر اساس یک گزارش جدید از وبسایت CNET، یک خانم در فرانسه اذعان داشته که گوشی گلکسی J5 اش منفجر شده است. خانم لامیا بویریدان گفته که درحال کار با گوشی متوجه می شود گوشی اش بسیار داغ شده و ناگهان دود غلیظی از آن بلند می شود. در همین حال او گوشی اش را به زمین پرت می کند که گوشی اش آتش می گیرد. این خانم گفته که دقایقی قبل از این اتفاق گوشی اش دست پسرش بوده است و قصد دارد بابت این اتفاق از سامسونگ شکایت کند.

سامسونگ در مورد این قضیه گفته: ما نمی توانیم در این مورد نظری بدهیم تا زمانی که گوشی به دستمان برسد و آن را بررسی کنیم. ایمنی مشتریان ما، اولویت اصلی ماست و تیم پشتیبانی ما هر کاری که لازم باشد را انجام خواهند داد. مشکل گلکسی نوت ۷ فقط مختص خودش بود و یک استثنا بوده است.

با اینکه در هفته های گذشته شاهد انفجار گوشی های دیگری از سامسونگ به جز نوت ۷ بوده ایم، اما حرف سامسونگ منطقی به نظر می رسد. نوت ۷ تنها گوشی بود که مشکل باتری داشت و دیگر گوشی های سامسونگ که منفجر می شود استثنا می باشد.

منبع: ubergizmo.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar