سامسونگ قصد دارد در گلکسی اس ۸ از یک دستیار صوتی هوشمند استفاده کند.

سامسونگ قصد دارد در گلکسی اس ۸ از یک دستیار صوتی هوشمند استفاده کند.

سامسونگ روز یکشنبه در مصاحبه با رویترز گفت که قصد دارد با استفاده از هوش مصنوعی یک دستیار صوتی هوشمند را در گوشی گلکسی اس ۸ راه اندازی کند. سامسونگ قصد دارد دستیار صوتی خود به نام Viv را در تلفنهای هوشمند، وسایل خانگی و گجت های پوشیدنی اش راه اندازی کند.

سامسونگ اعلام کرد که به مدت یک ماه است که روی این دستیار صوتی کار می کند و قرار است با استفاده از هوش مصنوعی یک دستیار صوتی طراحی کند که به کارهای روزمره شما رسیدگی کند. برنامه سامسونگ این است که از این دستیار صوتی هوشمند در گوشی های گلکسی و همچنین لوازم خانگی و گجت های پوشیدنی استفاده کند.

هوش مصنوعی اصطلاحی است که برای توانایی دستگاه ها، کامپیوترها و یا سیستم های گفته می شود که کارهایی شبیه به انسان انجام می دهند و درسال های اخیر به طور گسترده از آن استفاده می شود. با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی شما می توانید از توانایی های دستیار صوتی استفاده کنید، شما می توانید با استفاده از هندزفری و به طور طبیعی تر سوالاتتان را بپرسید، اطلاعات مورد نظرتان را پیدا کنید و یا در کل زندگی پرمشغله خود را مدیریت کنید.

سامسونگ امیدوار است که با راه اندازی این دستیار دیجیتال بتواند کابوس مشکلات به وجود آمده گوشی نوت ۷ را به طور کامل فراموش کند. ماه گذشته، سود شرکت سامسونگ در قسمت موبایل ۹۶% کاهش یافته که در ۸ سال اخیر بی سابقه بوده است.

 منبع: cnet.com


نظر خود را بنویسید

avatar