دو بازی جدید دیگر هم به سرویس پشتیبانی از نسل قبل مایکروسافت اضافه شد

دو بازی جدید دیگر هم به سرویس پشتیبانی از نسل قبل مایکروسافت اضافه شد

سرویس پشتیبانی از نسل قبل مایکروسافت به شما این اجازه را می دهد که بازی های نسل قبلی را روی کنسول های نسل هشتمی اکس باکس، یعنی کنسول های اکس باکس وان، اکس باکس وان اس و اکس باکس اسکورپیو تجربه نمایید. شاید بتوان این سرویس را مشابه سرویس PlayStation Now شرکت سونی دانست. همان طور که دیروز اعلام کردیم، تعداد ۲۵ بازی جدید به سرویس Playstation Now اضافه شدند. 

پس از سونی، مایکروسافت هم دست به کار شد و تعداد دو بازی جدید به سرویس پشتیبانی از نسل قبل خود اضافه کرد تا گیمرها بتوانند از تجربه بازی های بیشتر لذت ببرند. طبق تایید مایکروسافت در توئیتر، هم‌ اکنون دو عنوان Guardian Heroes و Operation Flashpoint: Red River برروی ایکس‌ باکس وان قابل بازی هستند. بازی Guardian Heroes برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ منتشر شد و پس از آن از طریق سرویس ایکس­ ‌باکس لایو آرکید (Xbox Live Arcade) به این کنسول نسل هفتمی(بر روی کنسول ایکس‌ باکس ۳۶۰) راه یافت و این درحالی است که  Operation Flashpoint: Red River عنوانی اول‌ شخص از استودیوی کد مسترز است که در سال ۲۰۱۱ عرضه شد و دنباله‌ای بر  Operation Flashpoint: Dragon Rising محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است که در صورتی که بازی های نام برده شده را خریداری کرده باشید، آن ها به طور خودکار در پوشه بازی های شما اضافه خواهند شد. اگر هم بازی ها را خریداری نکرده اید، می توانید هر کدام از بازی ها را به قیمت ۵ دلار خریداری نمایید.


نظر خود را بنویسید

avatar