گوشی هوشمند ۵٫۵ اینچی موتورولا با نام Moto M رونمایی شد

گوشی هوشمند ۵٫۵ اینچی موتورولا با نام Moto M رونمایی شد

motorola-moto-m-now-official-5-5-inch-1080p-screen-octa-core-cpu-and-4gb-ram

طبق انتظار گوشی جدید موتورولا با نام Moto M رسما در چین رونمایی شد. تقریبا همه چیز طبق شایعات و انتظارات پیش رفت. پرچمدار جدید موتورولا مجهز به یک صفحه نمایش منحنی ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ می باشد. پردازنده هشت هسته ای MediaTek Helio P15 با سرعت کلاک ۲٫۲ گیگاهرتز در کنار پردازنده گرافیکی Mali-T860MP2 در قلب گوشی جای گرفته اند. Moto M مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی می باشد.

دوربین اصلی این گوشی مجهز به سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است که ویژگی فوکوس لیزری را نیز به یدک می کشد. موتورولا در پنل جلویی گوشی هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و تماس های تصویری تعبیه کرده است. سنسور اثر انگشت نیز در پنل پشتی گوشی دقیقا زیر دوربین قرار گرفته است.

موتورولا یک باتری ۳۰۵۰ میلی آمپر ساعتی برای این گوشی قرار داده و درگاه USB تایپ C هم برای Moto M تعبیه کرده است. اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو بصورت پیش فرض روی گوشی قرار دارد.

موتورولا Moto M در تاریخ ۱۱ نوامبر(۲۱ آبان) به بازار گوشی های هوشمند عرضه می شود و موتورولا قیمت ۲۹۵ دلار را برای این گوشی در نظر گرفته است. این گوشی فقط در رنگ های طلایی و نقره ای طراحی شده است.

the-motorola-moto-m-is-now-official1

the-motorola-moto-m-is-now-official2

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar