گزارش جدیدی مبنی بر انفجار یک دستگاه آیفون ۷ پلاس در چین…

گزارش جدیدی مبنی بر انفجار یک دستگاه آیفون ۷ پلاس در چین…

با پایان انفجار گوشی های نوت ۷ سامسونگ و جمع آوری آنها، به نظر اپل با آیفون های جدیدش به عنوان رقیب جدیدی برای انفجارها پا به میدان گذاشته است!  طبق گزارشات گوشی آیفون ۷ پلاس یکی از کاربران چینی پس از برخورد اتفاقی به زمین، منفجر شده است.

طبق گزارشات قربانی این حادثه یک ماه پیش گوشی آیفون ۷ پلاسش را خریداره کرده بود که دیروز پس از افتادن گوشی اش روی زمین، گوشی ناگهان منفجر می شود. بعد از برخورد گوشی با زمین، ابتدا دود غلیظی از گوشی خارج می شود و روی حالت ویبره می ماند، سپس گوشی منفجر می شود و صفحه نمایش آن شکسته و از بدنه جدا می شود.

iphone-7-2

iphone-7

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، گوشی آنقدر صدمه دیده که دیگر قابل تعمیر و استفاده نخواهد بود. احتمالا این اتفاق به خاطر باتری معیوب گوشی بوده که پس از برخورد با زمین و ضربه ناگهانی باعث انفجار می شود. این خبر که در وبسایت های چینی بازتاب گسترده ای داشته است، اگر ساختگی نباشد، تعداد آیفون ۷ و ۷ پلاس های منفجر شده را بالا می برد.

ماه گذشته نیز شاهد خبرهای مبنی بر انفجار چند دستگاه آیفون ۷ بودیم. یکی از این انفجار ها که داخل ماشین صورت گرفت و باعث خسارت به ماشین صاحب آیفون هم شد و خبر دیگری مبنی بر انفجار یک آیفون ۷ هنگام فیلمبرداری نیز منتشر شد. هرچند که شمار این اتفاقات برای آیفون های جدید اپل هنوز انگشت شمار می باشد، اما اگر اپل باز هم سکوت کند و علت حوادث را بررسی نکند، شاید کاربران زیادی از اپل هم روی برگردانند.

منبع: gizmochina.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar