بهترین فبلت های ۲۰۱۶: آیفون ۷ پلاس، گلکسی اس ۷ اج و گوگل پیکسل اکس ال

بهترین فبلت های ۲۰۱۶: آیفون ۷ پلاس، گلکسی اس ۷ اج و گوگل پیکسل اکس ال

در سال ۲۰۱۶ شاهد ظهور چندین فبلت بسیار عالی بودیم، از سیستم عامل اندروید گرفته تا ios. این روزها فبلت ها در حال پیشرفت هستند و این غول های تکنولوژی با صفحات نمایش بزرگ هیچ پایانی ندارند. این دستگاه ها تفاوت چندانی با گوشی های با صفحه نمایش کوچکتر ندارند، اما این روزها به شدت محبوبیت پیدا کرده اند. قبلا دیدن یک گوشی هوشمند بزرگ در دست افراد در خیابان کمی تعجب برانگیز بود اما این روزها در خیابان دیدن افرادی که با گوشی های بزرگ در حال مکالمه هستند امری عادی شده است.

فبلت ها تاثیر بزرگی روی بازار داشتند و اپل نیز بعد از چندین سال روی به این تکنولوژی آورد. ما می خواهیم درباره فبلت هایی صحبت کنیم که فروش بالای در بازار امسال داشته اند، از بازگشت موفقیت آمیز اندروید تا بهترین محصول اپل، با دیجی شو همراه باشید.

گوگل پیکسل اکس ال

pixel-xl-2

چه کسانی تصور می کردند که گوگل به طور رسمی اولین گوشی تولید شده توسط خود را روانه بازار کند؟ بسیاری از منتقدان اعتقاد دارند که این گوشی بهترین گوشی اندرویدی سال ۲۰۱۶ می باشد و دلیل اصلی این موفقیت این است که طراحی سخت افزار و نرم افزار این گوشی هر دو توسط گوگل انجام شده است.

اگر شما از طرفداران خدمات گوگل هستید و به دنبال یک فبلت اندرویدی می گردید، این دستگاه بهترین گزینه برای شماست. طراحی این گوشی بسیار شبیه به آیفون ۶ اس بوده و ممکن است این نوع طراحی عمدی باشد. این گوشی دارای ۴ گیگابایت رم و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی می باشد. صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی این گوشی از نوع AMOLED بوده و رزولوشن آن ۲۵۶۰x 1440 می باشد.


آیفون ۷ پلاس

df65adee6e59a7b4dbf9a41b68c8fe38-1200-80

این گوشی بهترین محصول اپل در سال ۲۰۱۶ می باشد و وقتی به بازار آمد که رقبای آن درگیر مشکلات فراوانی بودند. ما اینجا قصد مقایسه آیفون ۷ پلاس را با بعضی از گوشی های اندرویدی نداریم، اما در حال حاضر می دانید که آیفون نیاز بررسی زیادی ندارد و سخت افزار آن همیشه عملکرد خوبی داشته است.

آیفون ۷ پلاس دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰x 1920 می باشد. از دیگر ویژگی های آن می توان به ضدآب بودن آن و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اش اشاره کرد. این دستگاه بهترین آیفون تولید شده تاکنون می باشد و این ویژگی نکته ای مثبت برای وفاداران به برند اپل می باشد.


گلکسی اس ۷ اج

باتری های گلکسی اس 8

آنچه در مورد این گوشی می توان گفت این است که بهترین گوشی هوشمندی است که سامسونگ تاکنون روانه بازار کرده است. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی است که دارای دو لبه منحنی شکل می باشد، از دیگر ویژگی های آن می توان به دوریبناصلی  ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی مخصوصی سلفی آن اشاره کرد.

این گوشی همچنین ضد آب بوده و از باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی در آن استفاده شده است. بعد از تولید این گوشی فوق العاده ما از مشکلی که برای نوت ۷ به وجود آمد شگفت زده شدیم. سامسونگ تصمیم گرفت که به تولید نوت ۷ پایان دهد و بنابراین دیگر خبری پیرامون منفجر شدن نوت ۷ به گوش ما نخواهد رسید. گلکسی اس ۷ اج، مناسب ترین جایگذین سامسونگ برای نوت ۷ می باشد.


اچ پی الیت X3

۴۹۵۳۹۶-hp-elite-x3

ما در سال ۲۰۱۶ گوشی های زیادی که مجهز به ویندوز ۱۰ باشد ندیدیم، مایکروسافت آن طور که کاربران انتظار داشتند از این پلت فرم حمایت نکرد است اما این کارها باعث نشده است که از تولید گوشی پر زرق و برق توسط HP جلوگیری کند.

این گوشی دارای صفحه نمایش ۵٫۹۶ اینچی و پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ می باشد. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و رم ۴ گیگابایتی می تواند رضایت کاربران را نیز به همراه داشته باشد. احتمالا جالبترین نکته درباره این گوشی ویژگی است به نام  Continuum که در ویندوز ۱۰ مویابل قرار دارد. با استفاده از این ویژگی شما می توانید موبایل خود را به نمایشگر متصل نموده و به عنوان یک کامپیوتر از آن استفاده کنید.

منبع: techtimes.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar