به گفته هواوی، این کمپانی تاکنون ۹ میلیون گوشی P9 به فروش رسانده است!

به گفته هواوی، این کمپانی تاکنون ۹ میلیون گوشی P9 به فروش رسانده است!

هواوی؛ این کمپانی چینی که به تازگی ادعا کرده طبق برنامه ریزی هایش قصد دارد تا در دو سال آینده اپل را پشت سر بگذارد و به بزرگترین تولید کننده گوشی هوشمند تبدیل شود، به تازگی آمار جدیدی را منتشر کرده است. به گفته این کمپانی، آنها به طور کلی از زمان عرضه گوشی P9 تا امروز بالغ بر ۹ میلیون دستگاه از این گوشی را به فروش رسانده اند! این در حالیست که در ماه سپتامبر هواوی ۶ میلیون از گوشی P9 را به فروش رسانده بود. این به این معنیست که در دو ماه اخیر هواوی ۳ میلیون دستگاه P9 را به فروش رسانده است. لازم به ذکر است که گوشی هواوی P9 ماه آپریل به بازار جهانی عرضه شده است.

هواوی P9 مجهز به یک دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی اش می باشد که جذابیت زیادی را به این گوشی اضافه کرده است. P9 از پردازنده هشت هسته ای Kirin 955 با سرعت کلاک ۲٫۵ گیگاهرتز به همراه پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP4 و ۳ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. صفحه نمایش این گوشی یک ال سی دی ۵٫۲ اینچی می باشد. هواوی برای P9 از یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای آن تعبیه کرده است.

کمپانی چینی هواوی، در نیمه اول سال ۲۰۱۶ توانست با ثبت فروش حدودی  ۵۷٫۳ میلیون گوشی هوشمند نام خودش را بعد از سامسونگ و اپل به عنوان سومین تولید کننده گوشی هوشمند ثبت کند. هواوی از پرچمدار جدیدی با نام میت ۹ نیز به تازگی رونمایی کرده که پیش بینی می شود این گوشی نیز به زودی محبوبیت بسیار زیادی کسب کند.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar