آیفون بعدی احتمالا مجهز به شارژ بیسیم باشد، اما فراتر از چیزی که تاکنون دیده ایم

آیفون بعدی احتمالا مجهز به شارژ بیسیم باشد، اما فراتر از چیزی که تاکنون دیده ایم

با اینکه دوره بسیار کوتاهی از معرفی و عرضه آیفون می گذرد، شایعات در مورد آیفون بعدی اپل که خیلی ها آن را آیفون ۸ می نامند با سرعت زیادی در حال منتشر شدن است. سال ۲۰۱۷ تولد ۱۰ سالگی آیفون های اپل خواهد بود و خیلی ها اعتقاد دارند به همین علت، اپل برنامه ویژه برای آیفون بعدی اش دارد. علاوه بر این، با توجه به اینکه در آیفون ۷ امسال شاهد تغییرات زیاد و اساسی ای نسبت به آیفون های قبلی نبودیم، انتظار بیشتری از آیفون سال ۲۰۱۷ اپل داریم.

طبق آخرین شایعات منتشر شده از آیفون ۸، این گوشی به شارژ بیسیم مجهز خواهد بود، اما نه شارژ بیسیمی که تاکنون در برخی از گوشی ها دیده ایم. شارژهای وایرلس کنونی شما را مجبور می کنند تا برای شارژ گوشی تان، آن را روی استند شارژ قرار دهید. اما گویا اپل قصد دارد شارژ بیسیمی بسازد که به معنای واقعی بیسیم باشد. کمپانی اپل ظاهرا به دنبال پیاده سازی ماژول های فرستنده است که به پریز برق متصل می شود. این تکنولوژی اجازه می دهد تا در فاصله حداکثر ۱۵ فوتی از شارژر گوشی شما شارژ شود.

شایعه جدید ادعا می کند که اپل در حال کار با کمپانی ای در این زمینه می باشد. به گفته کمپانی Energous هم، آنها در حال کار با کمپانی شماره یک جهان هستند و همانطور که می دانید در حال حاضر، اپل کمپانی شماره یک جهان می باشد. هر چند که این گفته ها در حد شایعه است و تایید شده نمی باشند، اما شارژ بیسیمی با این امکانات واقعا باعث شگفت زدگی طرفداران آیفون خواهد شد. فرض کنید با گوشی تان در فاصله چند متری از شارژر نشسته اید و گوش تان در حال شارژ شدن است!

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar