HTC Bolt رسما معرفی شد؛ پرچمداری دیگر بدون جک هدفون

HTC Bolt رسما معرفی شد؛ پرچمداری دیگر بدون جک هدفون

جمعه صبح، گوشی HTC Bolt رسما توسط کمپانی اچ تی سی رونمایی شد. این گوشی که فقط انحصاری برای اپراتور Sprit ساخته شده است، از سرعت شبکه بیشتری نسبت به باقی گوشی ها برخوردار است. جنس بدنه گوشی آلمینیومی می باشد و این اولین گوشی اندرویدی ساخت اچ تی سی است که از استاندارد IP57 به معنای ضد آب بودن بهره می برد. به طور دقیق تر استاندارد IP57 تایید می کند که گوشی تا عمق ۳٫۲ فوتی تا ۳۰ دقیقه دوام می آورد.

HTC Bolt مجهز به یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ می باشد که صفحه نمایش توسط گوریلا گلس ۵ محافظت شده است. پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ با سرعت کلاک ۲ گیگاهرتز به عنوان قلب تپنده، درون گوشی قرار گرفته است. اچ تی سی برای این گوشی به اصطلاح رده بالا، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است که به لطف درگاه microSD امکان افزایش حافظه تا ۲ ترابایت وجود دارد.

دوربین اصلی گوشی ۱۶ مگاپیکسل با دیافراگم ۲ می باشد که از فوکوس خودرکار لیزری هم بهره می برد. خوشبختانه اچ تی سی برای این گوشی لرزشگیر اپتیکال هم قرار داده است. این دوربین امکان فیلمبرداری با کیفیت ۴K و ثبت تصاویر RAW را نیز دارد. دوربین سلفی گوشی هم مجهز به یک سنسور ۸ مگاپیکسلی می باشد.

HTC Bolt از یک باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد که فناوری شارژ سریع نسخه ۲ نیز برای آن تعبیه شده است. دو حالت ذخیره انرژی و ذخیره بیشتر انرژی هم برای استفاده طولانی تر برای این گوشی در نظر گرفته شده است. HTC Bolt مجهز به NFC نیز هست و USB2 تایپ C نیز درگاه اصلی گوشی می باشد.

اندروید ۷ نوقا و رابط کاربری HTC Sense بصورت پیش فرض روی گوشی نصب می باشد و به لطف گوگل فوتوز، یک حافظه جانبی تحت اینترنت بصورت نامحدود در دسترس خریداران این گوشی قرار می گیرد. متاسفانه HTC Bolt هم مانند آیفون های جدید اپل، فاقد جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون می باشند و کاربران برای گوشی دادن به موسیقی باید از درگاه USB تایپ C استفاده کنند.

the-htc-bolt-in-gunmetal1 htc-bolt-in-glacial-silver

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar