به زودی منتظر معرفی و عرضه FIFA Street جدید باشید !

به زودی منتظر معرفی و عرضه FIFA Street جدید باشید !

یادش بخیر زمانی که اولین بازی FIFA street منتشر شد. با ورود آن به عرصه گیم، شاهد نقدهای بسیار مثبتی از سمت منتقدین بودیم. این بازی فقط از سوی منتقدین تحسین نشد بلکه بسیاری از گیمرها را هم عاشق خود کرد. همه ما دوست داریم بار دیگر این عنوان را آن هم بر روی کنسول های نسل هشتمی تجربه کنیم. ظاهرا به زودی چنین عنوانی برای کنسول های پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر، در ادامه مطلب همراه ما باشید!

همان طور که گفتیم، این بازی پس از عرضه نسخه اول در سکوت فرو رفت. اما ظاهرا نسخه جدید آن به زودی منتشر خواهد شد. استیو الیاس که یکی از مشهورترین Free stylerهای دنیاست، در آخرین پست اینستگرامی خود، عکسی را منتشر کرد که وی را در حال ضبط حرکاتش توسط تکنولوژی Motion Capture نشان می دهد. وی در ادامه متنی هم نوشت که به شرح زیر است:

کی یک FIFA Street دیگر می خواهد؟!

screen-shot-2016-11-12-at-18-43

 

با اینکه نمی توان با چنین عکسی، ساخت یک بازی را تایید کرد، اما شاید فاصله زمانی زیادی که از عرضه نسخه اول بازی می گذرد، یکی از عللی باشد که بتوان به عکس اعتماد کرد. آخرین نسخه این بازی در سال ۲۰۱۲ باری دو کنسول اکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ منتشر شد که نتوانست خوب ظاهر شود. با توجه به اینکه در نسل هشتم کنسول های بازی هستیم، شاید شاهد عنوانی بهتری از قبل باشیم.

نظر خود را بنویسید

avatar