آیفون های ۲۰۱۷ احتمالا در اندازه های ۵ و ۵٫۸ اینچی عرضه شوند!

آیفون های ۲۰۱۷ احتمالا در اندازه های ۵ و ۵٫۸ اینچی عرضه شوند!

در سه نسل گذشته از گوشی های آیفون، اپل همچنان برای گوشی های خودش از دو سایز ۴.٧ اینچی و ۵.۵ اینچی استفاده کرده است.با این اوصاف به نظرشما احتمال اینکه در سال ٢٠١٧ با گوشی کاملا متفاوت رو به رو شویم وجود دارد؟ اگر پیشگویی هایی که در تحقیقات بارکلی صورت گرفته است را باور داشته باشید جواب این سوال بله است.
بر طبق بررسی های انجام شده گوشی آیفون ٢٠١٧ دارای صفحه نمایش بزرگ تری خواهد بود. آیفون ٨ دارای صفحه نمایش ۵ اینچی و مدل پلاس آن ۵.٨ اینچی خواهد بود. این اولین باری نیست که شاهد این پیشگویی ها راجع به اپل هستیم.
همچنین گزارشات اخیر خبر از ویژگی جدید شارژ کردن گوشی بدون سیم می دهد، البته پیش از این هم صحبت شارژ بیسیم بود و این اولین باری نیست که این موضوع مطرح شده است اما تازمانی شرکت اپل به طور رسمی این موضوع را اعلام کند جز بهترین ویژگی گوشی های نسل آینده اپل خواهد بود.

طبق آخرین شایعات منتشر شده از آیفون ۸، این گوشی به شارژ بیسیم هم مجهز خواهد بود، اما نه شارژ بیسیمی که تاکنون در برخی از گوشی ها دیده ایم. شارژهای وایرلس کنونی شما را مجبور می کنند تا برای شارژ گوشی تان، آن را روی استند شارژ قرار دهید. اما گویا اپل قصد دارد شارژ بیسیمی بسازد که به معنای واقعی بیسیم باشد. کمپانی اپل ظاهرا به دنبال پیاده سازی ماژول های فرستنده است که به پریز برق متصل می شود. این تکنولوژی اجازه می دهد تا در فاصله حداکثر ۱۵ فوتی از شارژر گوشی شما شارژ شود.

البته هیچ کدام از شایعات تایید شده نیستند و پیشنهاد می کنیم سال دیگر و رونمایی رسمی اپل، روی این شایعات دلخوش نباشید.

منبع: ubergizmo.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar